Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 70.3 Jönköping
You need to log in to create posts and topics.

Jag förstår att arrangören vill ha de tävlande på plats i god tid, det finns flera skäl till det. Men som jag ser det borde det räcka med kravet på att registrera sig så tidigt som 24 h före start. Men även det är väldigt tidigt, kl 10 dagen före. Varför

har ännu inte hört något om en pre-race på lördag, men har bestämt mig att köra upp ikväll, då jag har ca 2timmar i bilen och registration stänger kl 10:00 på lördag, samt en hel del väg kommer var avsparat.

Någon som har koll på vattentemperaturen?

Ironman want competitors in place for financial reasons too - to sell the own promo stuff, to attract companies to the expo area with the promise of "guaranteed" customers being in town with nothing better to do than shop, plus most importantly to convinc

vatten var 18-19 igår

Lycka till idag allihopa

Ryan: jag var på plats och fotade lite om du är intresserad av bilderna, var på cykelbanan in för växling och på löpningen.

Skickade min email adress till dig.

Var säkert ingen vackra stund men rolig att ser

Riktig bra triathlon tävling i Jönköping. Bra vädret, kanon bra funktionär längs hela bana, från uppvärmning i kanal till athlete garden men här är lite feedback från mig

Expo: Man skulle kanske haft den öppna till kl 20 på lördag, inte bara 1800

Cyklin