Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 70.3 Jönköping
You need to log in to create posts and topics.

Tack för infon Mattias, det låter bra det (t+)!

Länk
http://eu.ironman.com/triathlon/events/emea/ironman-70.3/joenkoeping.aspx#axzz3uITwlOA9

Hej

Är det någon som vet något om Jönköpingspaketet?

Jag körde fulldistansaren i Kalmar förra året och det var något av det mest magiska jag varit med om.

Jag förstår att det inte kommer vara samma sak med detta lopp första gången det går av stapeln

Hej,
Jag deltog på Vätterchallenge 2014. Vid vändning på cykel inne i stan var det en hel del folk som tittade. Under löpet var det publik vid vändpunkterna.
2015 var jag och tittade och det var ungefär samma fram till motionärerna började springa och reg

Hej Peter! Det går inte att jämföra Kalmar med något annat lopp i världen, publikstödet som visas upp i staden är helt unikt världen över! Det går däremot inte heller att jämföra Vätterchallenge med kommande 70.3 i Jönköping då deltagarantalet kommer att

Tack för informationen.

Spännande att vara med på sveriges första halv-IM????????

Hej!
Blir det någon race briefing på lördagen? Känns ganska omotiverat att åka till Jönköping två dagar före tävlingen för att lyssna på en kort genomgång. På Kronborg 70.3 år 2015 var info på powerpoint dagen före, det räckte utmärkt.
Mvh Hans

NEJ

Saturday, 09.07.
From To
08:00 10:00 Official swim training
08:00 10:00 Registration
08:00 18:00 Expo & Merchandise Shop
08:00 18:00 Info desk IRONMAN 70.3 Jönköping
10:00 16:00 Bike Check-In (Transition Area)

Sunday, 10.07.
From To
07:0

Hej Ryan!
Jo, jag har sett schemat. Men arrangören öppnar lite försiktigt för en komplettering under lördagen: "...inte har möjlighet så ska vi försöka lösa så ni får ta del av Power Pointen som kommer presenteras...". Se tidigare i denna tråd. Det verkar

Jag anser det bedrövligt dåligt att behöva vara på plats två dagar innan för att delta i en obligatorisk briefing som dessutom brukar gå ganska snabbt.
I Köpenhamn t. ex. går det närvara på briefingen 10-14 dagen innan.