Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 70.3 Jönköping
You need to log in to create posts and topics.

Haha, var lite för taggad!!! Mailet har kommit och anmälan gjord 🙂 Vi ses i Jönköping!

Anmäld! (t+)

Anmäld

Anmäld!:-)

Anmäld!
Känns rätt skönt att det är i Munksjön. Har vare sig badat/simmat eller sett munksjön överhuvudtaget, men det känns ändå bättre än en svinkall Vättern.
Detta ska bli intressant. Dags att börja nöta backar då.

Munksjön är varm och stilla och väldigt lättsimmad. Har en av mina snabbaste simningar just i Munksjön (trots att det var utan våtdräkt den gången!). Vättern hade varit coolare, men varje gång jag har badat i Vättern har det varit svinkallt och mycket våg

Anmäld! Känns fantastiskt roligt och spännande.

När två av mina syskon säger att dom ska köra så vill inte jag vara sämre. Så nu är jag också anmäld. Vi körde alla 3 IM COP -14 och nu blir det återigen en syskontrio fast på halva distansen. Ska bli superkul!

När man läser info om loppet verkar det inte vara samma cykelbana som vätterchallenge.
"It will be quite a fast one loop 90 km course with some climbs to test the legs."

Någon som vet?

Jag hade INTE anmält mig om det var samma (svintråkiga) cykling som Vätter Challenge. De har inte släppt kartor än, men det låter ju lovande att det är en ettvarvsbana! 🙂