Quote from Guest on 2 July 2011, 20:28Då var det påskrivet! 🙂
http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/ironman-till-kalmar(2844275).gm
Edit: klipp o klistra länken...
Då var det påskrivet! 🙂
http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/ironman-till-kalmar(2844275).gm
Edit: klipp o klistra länken...
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 20:38Grymt skoj! :-)(t+)
Grymt skoj! :-)(t+)
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 07:39läste om detta i SMP idag också!.
Nice! känns bra med min 2014 satsning 😉
läste om detta i SMP idag också!.
Nice! känns bra med min 2014 satsning 😉
Quote from j sollerman on 4 July 2011, 09:16Jävligt kul!
Jävligt kul!
Quote from Jonas Täng on 4 July 2011, 10:25åh, då blir det Kalmar nästa år igen! Men känns inte kul att missa "sista föreställningen" i år...
åh, då blir det Kalmar nästa år igen! Men känns inte kul att missa "sista föreställningen" i år...
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 11:27Fan va häftigt!
Fan va häftigt!
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 17:38Tjohoo, va kul!
Tjohoo, va kul!
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 17:48Jag tycker det känns jättejobbigt. Ska man verkligen vara tvungen att göra om det nästa år igen?
Jag tycker det känns jättejobbigt. Ska man verkligen vara tvungen att göra om det nästa år igen?
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 19:30Undrar vad avgiften blir nästa år?
Dom refererar mycket till Ironman Klagenfurt och att det kommer 1500 deltagare dit, där kostar det 385 €. Lite saftigt tycker jag.
Blir det dyrare eller billigare om det kommer färre deltagare till Kalmar tro?
Undrar vad avgiften blir nästa år?
Dom refererar mycket till Ironman Klagenfurt och att det kommer 1500 deltagare dit, där kostar det 385 €. Lite saftigt tycker jag.
Blir det dyrare eller billigare om det kommer färre deltagare till Kalmar tro?
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 21:37Känns faktiskt redan nu som att man ska se sig runt efter andra tävlingar att genomföra. Kalmar Ironman kommer förmodligen att bli en dyr historia för den enskilde och förmodligen kommer det bli svårt att hitta boende.
Rätta mig gärna om jag har fel, men
Känns faktiskt redan nu som att man ska se sig runt efter andra tävlingar att genomföra. Kalmar Ironman kommer förmodligen att bli en dyr historia för den enskilde och förmodligen kommer det bli svårt att hitta boende.
Rätta mig gärna om jag har fel, men