Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 10:00gryyyyyyyymt!!
gryyyyyyyymt!!
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 10:11överskattat...
överskattat...
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 10:31Överskattat, hur menar du då? Ironman som varumärke eller upplägget?
Snarare underskattat, detta blir ett lyft för Triathlon i Sverige. Som man sår får man skörda. Gäller bara att kunna nyttja detta till max.
Den enda risk jag ser är ev. att det kan bli
Överskattat, hur menar du då? Ironman som varumärke eller upplägget?
Snarare underskattat, detta blir ett lyft för Triathlon i Sverige. Som man sår får man skörda. Gäller bara att kunna nyttja detta till max.
Den enda risk jag ser är ev. att det kan bli
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 12:07Det största felet jag ser med tävlingen är priset 4500:- är ju fan pinsamt i MINA ögon iaf.
Många som är inne i triathlon bubblan inser ju inte att detta är en hutlös summa pengar.
I år låg avgiften på 2100:- vilket passar min plånbok mycket bättre men äv
Det största felet jag ser med tävlingen är priset 4500:- är ju fan pinsamt i MINA ögon iaf.
Många som är inne i triathlon bubblan inser ju inte att detta är en hutlös summa pengar.
I år låg avgiften på 2100:- vilket passar min plånbok mycket bättre men äv
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 12:29Oj vad skoj Kalmar! o/
Håller med om att 4500 kronor känns mycket. Kommer det att bli en tävling som man gör en eller två gånger i sitt liv? Hoppas i likhet med många andra att SM blir på vanlig långdistans. Det tyngsta argumentet mot att ha SM på IM Kal
Oj vad skoj Kalmar! o/
Håller med om att 4500 kronor känns mycket. Kommer det att bli en tävling som man gör en eller två gånger i sitt liv? Hoppas i likhet med många andra att SM blir på vanlig långdistans. Det tyngsta argumentet mot att ha SM på IM Kal
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 13:06Förbundet har redan beslutat att Kalmar blir SM på långdistans.
http://www.svensktriathlon.org/Nu när jag tänker lite mer på det så känner jag mig ganska tveksam till det upplägget.
Förbundet har redan beslutat att Kalmar blir SM på långdistans.
http://www.svensktriathlon.org/
Nu när jag tänker lite mer på det så känner jag mig ganska tveksam till det upplägget.
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 13:22Jag var inbiten ja-sägare till SM/IM Kalmar tidigare. Men nu med mer kött på benen, djupare insikt och fler reflektioner har jag ändrat mig.
Kanske kan förbundet göra detsamma?Hur som haver, blir säkert bra hur det än blir. Får utvärdera efteråt.
Jag var inbiten ja-sägare till SM/IM Kalmar tidigare. Men nu med mer kött på benen, djupare insikt och fler reflektioner har jag ändrat mig.
Kanske kan förbundet göra detsamma?
Hur som haver, blir säkert bra hur det än blir. Får utvärdera efteråt.
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 14:43Man får väl köpa att det blir SM 2012 och se vad som händer därefter. Att det kommer köras ironman i kvarteren jag är uppväxt i känns i alla fall jäkligt häftigt. Jättekul för Kalmar.
Övriga tävlingar lär också få ett lyft tror jag. Kanske kommer fler sa
Man får väl köpa att det blir SM 2012 och se vad som händer därefter. Att det kommer köras ironman i kvarteren jag är uppväxt i känns i alla fall jäkligt häftigt. Jättekul för Kalmar.
Övriga tävlingar lär också få ett lyft tror jag. Kanske kommer fler sa
Quote from Håkan Öhling on 13 December 2011, 17:02Menar ni att Kalmar blir både SM och IM? Det låter väldigt fel i mina öron. Priset skrämmer bort deltagare så resultatlistan blir meningslös. IM får självklart ta vilket pris de vill.
Menar ni att Kalmar blir både SM och IM? Det låter väldigt fel i mina öron. Priset skrämmer bort deltagare så resultatlistan blir meningslös. IM får självklart ta vilket pris de vill.
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 17:13Stämmer!
Stämmer!