Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIRONMAN Kalmar 2012
You need to log in to create posts and topics.

Apropå boende. Är jag ensam om att ha husvagn? Tycker jag är perfekt eftersom kalmar inte är det ända ställe man åker o tävlar på. Man får med sej hela familjen, och man kan semestra utöver alla tävlingat 🙂

Funkar fint med tält också. Jag o cykeln hade det toppenmysigt.
BILD:https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/254698_1917892182643_1102160442_31617201_6019916_n.jpg

Nån som vet hur det funkar med tävlingslicens vid anmälan nu den 20e? Jag har ingen licens för 2011 men vill tävla i tävlingsklass under 2012. Måste man ange licensnummer vid anmälan och i så fall fixa licens för de få dagar som är kvar av 2011?

Tror inte det ska behövas licens för anmälan. Licensåret är 1 april-31 mars så det är bättre att vänta till efter 1 April så fall

Är det klart om man tänkt cykla över Ölandsbron, eller var det bara snack?

Borde inte tidsgränsen ändras till 17h istället för 15h?

(Oroligt förstagångare:))

Rätta mig om jag har fel men finns det motions och tävlingsklass på IM? Är det inte bara elit och så resten i age groups?

Trafikverket har sagt nej till att cykla över bron! 🙂

Finns det några fler långdistanstävlingar i Sverige?
440€ + 4 dagars hotellövernattning känns som många pengar, kan ju köpa en beg. tempocykel för det ju.

Bron kommer användas, detta var ett av kraven för IM ledningen.
Om det blir cykel eller löpning återstår att se, hur som haver så blir det kul för alla tävlande!