Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 12:22Cykel på Ölnadsbron.
Det som jag har läst mig till är att trfikverket har sagt nej till att stänga av två av fyra körfält på ölands bron därmed inte sagt att det inte blir någon cykling där.Brukar vara cykelförbud på bron på sommarn men det borde ju gå
Cykel på Ölnadsbron.
Det som jag har läst mig till är att trfikverket har sagt nej till att stänga av två av fyra körfält på ölands bron därmed inte sagt att det inte blir någon cykling där.
Brukar vara cykelförbud på bron på sommarn men det borde ju gå
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 14:16Problemet är väl inte Ölandsbron? Där det finns massor av körfält (4st). Problemet är väl att stänga av ena körfältet eller båda på Ölands-sidan? Då blir det ju omöjligt för allmän trafik att använda vägen.
Problemet är väl inte Ölandsbron? Där det finns massor av körfält (4st). Problemet är väl att stänga av ena körfältet eller båda på Ölands-sidan? Då blir det ju omöjligt för allmän trafik att använda vägen.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 14:20Finns det inga grusvägar med lite trafik som ni kan köra på?
Finns det inga grusvägar med lite trafik som ni kan köra på?
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 14:23Inte på Ölandsbron ...
Inte på Ölandsbron ...
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 14:24Ni kan simma över.
Ni kan simma över.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 20:28Det här kan bli det största som hänt Kalmar sedan Fanerdun!
Det här kan bli det största som hänt Kalmar sedan Fanerdun!
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 22:40Simma över ölandsbron?
Simma över ölandsbron?
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 06:04Det finns hotell i Färjestaden också (Skansen). Och tre campingar i närheten av brofästet (Saxnäs, Talludden och Möllstorp). Ekerum (golfbanan) är väl tre mil ungefär.
Det finns hotell i Färjestaden också (Skansen). Och tre campingar i närheten av brofästet (Saxnäs, Talludden och Möllstorp). Ekerum (golfbanan) är väl tre mil ungefär.
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 07:50Köp en Exped Downmat och sov som en kung/drottning i tältet!
Köp en Exped Downmat och sov som en kung/drottning i tältet!
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 12:49vad är det för risk att de stänga bron till trafik pga högvind?
vad är det för risk att de stänga bron till trafik pga högvind?