Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 06:24Vid tävlingen 2011 startade 707, av dessa var 64 kvinnor.(9%)
Av dessa 64 var det 4 (6,25%) som inte fullföljde loppet. Jmf med 53 av 643 herrar (8,24%). Det går naturligtvis att analysera resultatsiffrorna för att konstatera huruvida kvinnorna gjorde bä
Vid tävlingen 2011 startade 707, av dessa var 64 kvinnor.(9%)
Av dessa 64 var det 4 (6,25%) som inte fullföljde loppet. Jmf med 53 av 643 herrar (8,24%). Det går naturligtvis att analysera resultatsiffrorna för att konstatera huruvida kvinnorna gjorde bä
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 07:47Antal slottar beror i allmänhet på antal deltagare i varje kategori. Tillfälligt kan det naturligtvis slå åt något håll, men på det stora hela tror jag att det jämnar ut sig ganska väl.
Antal slottar beror i allmänhet på antal deltagare i varje kategori. Tillfälligt kan det naturligtvis slå åt något håll, men på det stora hela tror jag att det jämnar ut sig ganska väl.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 07:50Är det nån här på forumet som varit och tävlat på Hawaii, som vet vad det kostar egentligen, med allt inkluderat?
Måste ju veta hur mycket pengar man ska spara...
Är det nån här på forumet som varit och tävlat på Hawaii, som vet vad det kostar egentligen, med allt inkluderat?
Måste ju veta hur mycket pengar man ska spara...
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 07:54Finns det någon statistik på åldersfördelningen på deltagarna i Kalmar från tidigare år? 😀 Hur många damer 30-34 år kan det finnas i startfältet? Eller hur många herrar 40-44 år? Det vore coolt att åka till Hawaii men jag gör det lika gärna (eller kanske
Finns det någon statistik på åldersfördelningen på deltagarna i Kalmar från tidigare år? 😀 Hur många damer 30-34 år kan det finnas i startfältet? Eller hur många herrar 40-44 år? Det vore coolt att åka till Hawaii men jag gör det lika gärna (eller kanske
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 08:05Köp en lott ;).
Köp en lott ;).
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 08:14Får väl bli två i så fall. Sedär, julklappsbestyren avklarade. 😉
För att vara allvarlig tror jag att fördelningen av platserna säkert är helt korrekt, de lär ju grunda det på någonting och inte bara hugga siffrorna ur luften. Att det sedan blir lite gal
Får väl bli två i så fall. Sedär, julklappsbestyren avklarade. 😉
För att vara allvarlig tror jag att fördelningen av platserna säkert är helt korrekt, de lär ju grunda det på någonting och inte bara hugga siffrorna ur luften. Att det sedan blir lite gal
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 08:17Min personliga gissning är att Hawaii går på minst 20k kr, säkert ännu mer. Själva tävlingen kostar väl femtusen? Flygresan måste ju gå på minst tiotusen. Boende...
Och sen vill man kanske ta med sig familjen också? 15-20k till per familjemedlem?
Min personliga gissning är att Hawaii går på minst 20k kr, säkert ännu mer. Själva tävlingen kostar väl femtusen? Flygresan måste ju gå på minst tiotusen. Boende...
Och sen vill man kanske ta med sig familjen också? 15-20k till per familjemedlem?
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 08:1764 personer? Oj.. det är ju ingenting! Coolt... undra om vi blir fler i år? 😀
Jag ska då hänga på låset 12.00!
Men om det är under 10% så är ju övervikten av platser för killar inte alls konstigt, 1 person från varje åldersgrupp känns nästan mycket om
64 personer? Oj.. det är ju ingenting! Coolt... undra om vi blir fler i år? 😀
Jag ska då hänga på låset 12.00!
Men om det är under 10% så är ju övervikten av platser för killar inte alls konstigt, 1 person från varje åldersgrupp känns nästan mycket om
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 08:19Helena Lindahl har väl funbeat? Hon borde veta vad Hawaii kostar! 🙂
Helena Lindahl har väl funbeat? Hon borde veta vad Hawaii kostar! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 08:27Ja, det är en plats per grupp till vinnaren, resten fördelas på antal tävlande i varje åldersgrupp. Så det är klart att vissa åldersgrupper nog är "lättare" än andra.
Man kan kvala i 70.3 också.
Ja, det är en plats per grupp till vinnaren, resten fördelas på antal tävlande i varje åldersgrupp. Så det är klart att vissa åldersgrupper nog är "lättare" än andra.
Man kan kvala i 70.3 också.