Quote from Anders Wallerstedt on 20 December 2011, 08:38Räkna med 50kkr-70kkr allt som allt, för att ställa upp.
Räkna med 50kkr-70kkr allt som allt, för att ställa upp.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 08:43Om jag någon gång i framtiden skulle stå inför situationen, vilket är ganska osannolikt, skulle jag nog kunna ta det.
Men jag är ganska nöjd med att leka lite triathlon lokalt för skojs skull.
Om jag någon gång i framtiden skulle stå inför situationen, vilket är ganska osannolikt, skulle jag nog kunna ta det.
Men jag är ganska nöjd med att leka lite triathlon lokalt för skojs skull.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 09:43Körde i Kalmar nu i sommras och tyckte det var strålande och skitkul! Såg fram emot att köra nästa sommarn igen och när det kom upp att det skulle bli en Ironman blev det mycket roligare. Men att priset gick upp till mer än det dubbla och man måste vara d
Körde i Kalmar nu i sommras och tyckte det var strålande och skitkul! Såg fram emot att köra nästa sommarn igen och när det kom upp att det skulle bli en Ironman blev det mycket roligare. Men att priset gick upp till mer än det dubbla och man måste vara d
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 10:02Man måste nog inte vara där mer än tidigare. Obligatorisk briefing var aldrig särskilt obligatorisk, och hotell kommer säljas i 3-5 nätters-paket, men också per natt. Med den samordnade hotellbokningen kan det nog tom. bli lättare att få tag på rum (iaf l
Man måste nog inte vara där mer än tidigare. Obligatorisk briefing var aldrig särskilt obligatorisk, och hotell kommer säljas i 3-5 nätters-paket, men också per natt. Med den samordnade hotellbokningen kan det nog tom. bli lättare att få tag på rum (iaf l
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 11:32Jag bokade på hotell Brofästet. Nära, billigare än de officiella hotellen och lätt att avboka till strax innan. I somras hade de bra triathletfrukost från kl 5.
Jag sitter i värmen vid Röda havet o tänkte anmäla mig men ack - upptäckte just att de öppna
Jag bokade på hotell Brofästet. Nära, billigare än de officiella hotellen och lätt att avboka till strax innan. I somras hade de bra triathletfrukost från kl 5.
Jag sitter i värmen vid Röda havet o tänkte anmäla mig men ack - upptäckte just att de öppna
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:10Klart o betalt!
Klart o betalt!
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:10Anmäld och klar!! Tjoho! Bara lite träning kvar.. 🙂
Anmäld och klar!! Tjoho! Bara lite träning kvar.. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:11Jaha, då var man 4247,45 kr fattigare då. Men kul ska det bli!
Jaha, då var man 4247,45 kr fattigare då. Men kul ska det bli!
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:15Fattig men lycklig 😀
Ställd jag blev när man skulle fylla i sin doktors namn.. .
Fattig men lycklig 😀
Ställd jag blev när man skulle fylla i sin doktors namn.. .
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:20Betalt å klart!
Bara Zipp Sub9 dischjulet kvar på utgiftssidan...
Betalt å klart!
Bara Zipp Sub9 dischjulet kvar på utgiftssidan...