Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 18:21Jag är så jävla med! (hv)
Jag är så jävla med! (hv)
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 18:33Jag med, första gången jag myser när jag betalar en så fet räkning!
Jag med, första gången jag myser när jag betalar en så fet räkning!
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 20:20Jag ifrågasätter inte fördelningen av platser som baseras på antalet anmälda i åldersgruppen. Jag får helt enkelt börja lobba för mer tjejer inom triathlon för att min åldersgrupp ska få mer platser. Lyckas jag inte med det så får jag försöka i 60-års åld
Jag ifrågasätter inte fördelningen av platser som baseras på antalet anmälda i åldersgruppen. Jag får helt enkelt börja lobba för mer tjejer inom triathlon för att min åldersgrupp ska få mer platser. Lyckas jag inte med det så får jag försöka i 60-års åld
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 20:21Lycka till alla ni:-) Roliga julklappar ni just gett er själva:-)
Lycka till alla ni:-) Roliga julklappar ni just gett er själva:-)
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 23:07Nej Paulina, jag hoppade över den infon. Jag var nog för ivrig att anmäla mig. Men det känns ändå som att de ringat in de mest troliga saker som kan hända i Sverige, även om jag känner mig rätt osäker på att Gud vet var Sverige ligger 🙂
Nej Paulina, jag hoppade över den infon. Jag var nog för ivrig att anmäla mig. Men det känns ändå som att de ringat in de mest troliga saker som kan hända i Sverige, även om jag känner mig rätt osäker på att Gud vet var Sverige ligger 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 09:30Får man inte använda våtdräkt längre? Såg ngt om att nu måste simbeklädnaden vara av icke-gummimaterial?
Får man inte använda våtdräkt längre? Såg ngt om att nu måste simbeklädnaden vara av icke-gummimaterial?
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 09:54Reine: Det är reglerna för de simdräkter man har när våtdräkt INTE är tillåtet.
?"Wetsuits are permitted if the water temperature is up to (and including) 76.1 degrees Fahrenheit (24.5 degrees Celsius) or colder.
Wetsuits will be prohibited in water temp
Reine: Det är reglerna för de simdräkter man har när våtdräkt INTE är tillåtet.
?"Wetsuits are permitted if the water temperature is up to (and including) 76.1 degrees Fahrenheit (24.5 degrees Celsius) or colder.
Wetsuits will be prohibited in water temp
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 10:27That will be the day!! När Kalmar Sund bjuder på vattentemperatur över 24,5 resp 28,8 grader C.
Jag räknar med våtdräkten även nästa år 🙂 ..... men man vet ju aldrig, gäller att vara beredd på det oväntade 😉
That will be the day!! När Kalmar Sund bjuder på vattentemperatur över 24,5 resp 28,8 grader C.
Jag räknar med våtdräkten även nästa år 🙂 ..... men man vet ju aldrig, gäller att vara beredd på det oväntade 😉
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 10:35Tack Erik.
Ja, jag tyckte det lät lite väl vådligt med en massa amatörer i Kalmar sund utan våtdräkt.Skönt, då kan även jag i fortsättningen flyta lite högre i vattnet om jag anmäler mig till IM.
Tack Erik.
Ja, jag tyckte det lät lite väl vådligt med en massa amatörer i Kalmar sund utan våtdräkt.
Skönt, då kan även jag i fortsättningen flyta lite högre i vattnet om jag anmäler mig till IM.
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 17:30Finns det platser kvar eller blev det som många trodde, att platserna tog slut fort
Finns det platser kvar eller blev det som många trodde, att platserna tog slut fort