Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:26Anmäld, grymt taggad och jäkligt glad - dock väldigt mycket fattigare....
Anmäld, grymt taggad och jäkligt glad - dock väldigt mycket fattigare....
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:39Kommer väl rimligen att bli en omfattande privatrumsuthyrning, som t ex i Motala o Mora under VR/VL ...
Kommer väl rimligen att bli en omfattande privatrumsuthyrning, som t ex i Motala o Mora under VR/VL ...
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:42Nån mer än jag som INTE fått något bekräftelsemail ännu?
Nån mer än jag som INTE fått något bekräftelsemail ännu?
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:44Anmäld!
Men jag är lite besviken på att jag inte kunde anmäla mig till SM utan automatiskt blev lämpad i RM Age Group. Jag har ju en 97:e plats från i år att försvara!
Anmäld!
Men jag är lite besviken på att jag inte kunde anmäla mig till SM utan automatiskt blev lämpad i RM Age Group. Jag har ju en 97:e plats från i år att försvara!
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:46hotmail la mitt bekräftelsemail i junk-korgen.
hotmail la mitt bekräftelsemail i junk-korgen.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:49Anmäld å klar 😀 Sicken morot till träningen, trodde väl aldrig att IM skulle ha den effekten på mig! Var halvljummen på Kalmar i år men nu ere fullt ös - Hawaii i potten 😉 Som äldre "age-groupare" är konkurrensen inte riktigt lika tuff men det kommer
Anmäld å klar 😀 Sicken morot till träningen, trodde väl aldrig att IM skulle ha den effekten på mig! Var halvljummen på Kalmar i år men nu ere fullt ös - Hawaii i potten 😉 Som äldre "age-groupare" är konkurrensen inte riktigt lika tuff men det kommer
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 12:56Tack Markus, mycket riktigt låg e-mail bekräftelsen i skräpposts foldern i hotmail!
Tack Markus, mycket riktigt låg e-mail bekräftelsen i skräpposts foldern i hotmail!
Quote from Jonas Täng on 20 December 2011, 13:49Också anmäld till tävlingen och planerat boende. Dags att ta nästa steg mot sommarens dubbelmål... börja dra igång träningen igen! (H)
(Ska ta både Köpenhamn och Kalmar i sommar...)
Också anmäld till tävlingen och planerat boende. Dags att ta nästa steg mot sommarens dubbelmål... börja dra igång träningen igen! (H)
(Ska ta både Köpenhamn och Kalmar i sommar...)
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 17:47I samband med anmälningen så undrar lite (löst) folk omkring en om man är dum i huvet som betalar så mkt och framförallt hur man kan komma på tanken att genomföra en IM. Denna film säger allt och jag tycker den är störtskön. Många har säkert sett den men
I samband med anmälningen så undrar lite (löst) folk omkring en om man är dum i huvet som betalar så mkt och framförallt hur man kan komma på tanken att genomföra en IM. Denna film säger allt och jag tycker den är störtskön. Många har säkert sett den men
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 18:09länk fungera inte för mig
länk fungera inte för mig