Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 17:02Såg just att de har 40 platser till Hawaii:-)! Herregud va kul! Måtte jag kunna vara med i Kalmar o fajtas någongång i framtiden:-)
Såg just att de har 40 platser till Hawaii:-)! Herregud va kul! Måtte jag kunna vara med i Kalmar o fajtas någongång i framtiden:-)
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 18:05Var läste du det?
Var läste du det?
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 21:01Någon som vet när man kan börja anmäla sig? Är det 00:00:01 20/12 eller?
Står ju bara 20/12 på sidan.
Någon som vet när man kan börja anmäla sig? Är det 00:00:01 20/12 eller?
Står ju bara 20/12 på sidan.
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 21:27Markus, att Kalmar har 40 platser till Hawaii står på Kalmartri.com, första sidan.
Markus, att Kalmar har 40 platser till Hawaii står på Kalmartri.com, första sidan.
Quote from Håkan Öhling on 19 December 2011, 22:1040 platser innebär att ca två i varje klass får en plats...
40 platser innebär att ca två i varje klass får en plats...
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 22:19Ja, det lär bli strid om Hawaii-platserna. Vilken morot ändå:-). (Med det menar jag att, när man kör loppet i Kalmar, så har man ju något väldigt kul att tävla om. En plats i IM Hawaii;))
Ja, det lär bli strid om Hawaii-platserna. Vilken morot ändå:-). (Med det menar jag att, när man kör loppet i Kalmar, så har man ju något väldigt kul att tävla om. En plats i IM Hawaii;))
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 22:34Snålt med bara 40 platser, men noterade att vissa andra tävlingar fått dra ner på sina platser till nästa år. Till förmån för Kalmar kanske?
Hawaii har ju sitt fasta antal deltagare.Fördelningen mellan alla ålders och könsklasser brukar göras någon elle
Snålt med bara 40 platser, men noterade att vissa andra tävlingar fått dra ner på sina platser till nästa år. Till förmån för Kalmar kanske?
Hawaii har ju sitt fasta antal deltagare.
Fördelningen mellan alla ålders och könsklasser brukar göras någon elle
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 22:42Klockan 12 imorgon smäller det!
Klockan 12 imorgon smäller det!
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 23:19Med den fördelningen av platser för kvinnor får jag antingen börja lobba för mer kvinnliga tävlanden alternativt satsa på vinst i 60-års åldern. 😀 Det är en jäkla stor skillnad mellan att vinna sin age group eller bli 9:a.
Med den fördelningen av platser för kvinnor får jag antingen börja lobba för mer kvinnliga tävlanden alternativt satsa på vinst i 60-års åldern. 😀 Det är en jäkla stor skillnad mellan att vinna sin age group eller bli 9:a.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 00:45Fast hur stor är den procentuella skillnaden i repsektive åldersgrupp för kvinnor och män?
Är det procentuellt svårare att bli nr1 som kvinna i sin age group, än 9 som man?
Jag vet inte hur många procent av de startande som är kvinnor, men jag har fått
Fast hur stor är den procentuella skillnaden i repsektive åldersgrupp för kvinnor och män?
Är det procentuellt svårare att bli nr1 som kvinna i sin age group, än 9 som man?
Jag vet inte hur många procent av de startande som är kvinnor, men jag har fått