Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 07:581500? Är inte maxantalet i år 1000 deltagare?
1500? Är inte maxantalet i år 1000 deltagare?
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 08:09Tror Christian räknar med de korta loppen på fredagen oxå.
Förra året var det 545 som tog sig i mål och 63 som bröt på långa i Kalmar. Så det är en ökning av deltagare på dryga 228 % som ska till för att få 2000 startande.
Tror Christian räknar med de korta loppen på fredagen oxå.
Förra året var det 545 som tog sig i mål och 63 som bröt på långa i Kalmar. Så det är en ökning av deltagare på dryga 228 % som ska till för att få 2000 startande.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 08:171500? På hemsidan står det 700...
1500? På hemsidan står det 700...
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 09:18737.
Niclas:
Om antal i mål var lika med antal startande, skulle nog inte järnmannadistansen anses så utmanande...Oavsett om tävlingen tas över av ett multinationellt bolag eller ej, så verkar det rimligt att komma upp emot 1 500 anmälningar inom ett p
737.
Niclas:
Om antal i mål var lika med antal startande, skulle nog inte järnmannadistansen anses så utmanande...
Oavsett om tävlingen tas över av ett multinationellt bolag eller ej, så verkar det rimligt att komma upp emot 1 500 anmälningar inom ett p
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 09:35simon: Det var inte riktigt det jag försökte påvisa utan att det var 608 som kom till start enligt startlistan.
Vad som skiljer arrangemangen emellan vet jag inte men det kan säkert andra svara på. Personligen kan jag tänka mig att man kanske har lättare
simon: Det var inte riktigt det jag försökte påvisa utan att det var 608 som kom till start enligt startlistan.
Vad som skiljer arrangemangen emellan vet jag inte men det kan säkert andra svara på. Personligen kan jag tänka mig att man kanske har lättare
Quote from ellen olsson on 20 May 2011, 10:15En viktig skillnad är ju kvalplatserna till Ironman Hawaii.
En viktig skillnad är ju kvalplatserna till Ironman Hawaii.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 15:09Det kan ju faktiskt finnas en del nackdelar med det oxå. Det beror på hur avtalet/avtalen med organisationerna blir utformade.
Det kan ju faktiskt finnas en del nackdelar med det oxå. Det beror på hur avtalet/avtalen med organisationerna blir utformade.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 15:39Det måste vara Kalmarklubben som ser sig hotade av Copenhagen IM.
Det måste vara Kalmarklubben som ser sig hotade av Copenhagen IM.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 15:46Är nog snarare WTC som känner sig hotade av Challenge. Kalmar får ju anmälningar ändå, men det är nog tänkbart att europeiska IM tappar många deltagare utan Hawaii-ambitioner till Challenge i både Danmark och England.
Är nog snarare WTC som känner sig hotade av Challenge. Kalmar får ju anmälningar ändå, men det är nog tänkbart att europeiska IM tappar många deltagare utan Hawaii-ambitioner till Challenge i både Danmark och England.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 15:57Nämn en/någon/några nackdelar Niclas?
Nu tror jag inte att det är Kalmar som tagit kontakt med WTC utan tvärt om, så det är troligen (tror jag igen) så att WTC känner sig hotade utav Challange family organisationen och vill/försöka etablera sig längre no
Nämn en/någon/några nackdelar Niclas?
Nu tror jag inte att det är Kalmar som tagit kontakt med WTC utan tvärt om, så det är troligen (tror jag igen) så att WTC känner sig hotade utav Challange family organisationen och vill/försöka etablera sig längre no