Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 15:59Hahaha *suck*, jo just som Erik skrev (t+).. Jag som är för seg med att trycka på post knappen :@
Hahaha *suck*, jo just som Erik skrev (t+).. Jag som är för seg med att trycka på post knappen :@
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 16:12Vad tror du om detta då kissen?
Hej vi heter WTC och ni får använda vårat namn. Vi tar alla intäkter och ni gör det mesta av arbetet.
Edit:Ovanstående är alltså inte ett bra scenario för Kalmar...
Vad tror du om detta då kissen?
Hej vi heter WTC och ni får använda vårat namn. Vi tar alla intäkter och ni gör det mesta av arbetet.
Edit:Ovanstående är alltså inte ett bra scenario för Kalmar...
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 16:51Jo älsklingen, men även om det skulle vara så så är jag rätt övertygad om att den genomslagskraft just Ironman märket bär med sig både nationellt och internationellt skulle betyda så mycket mer och ge sporten en sådant massmedialt utrymme som inte mycket
Jo älsklingen, men även om det skulle vara så så är jag rätt övertygad om att den genomslagskraft just Ironman märket bär med sig både nationellt och internationellt skulle betyda så mycket mer och ge sporten en sådant massmedialt utrymme som inte mycket
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 17:24Rimligen går diskussionerna ut på hur de ska dela på pengarna. Grovt räknat kan ju Kalmar dubbla både avgiften och deltagarantalet, utan att fyrdubbla sina kostnader. Då ska såklart WTC ha sin del. Kalmar går såklart inte med på ett avtal där de får glädj
Rimligen går diskussionerna ut på hur de ska dela på pengarna. Grovt räknat kan ju Kalmar dubbla både avgiften och deltagarantalet, utan att fyrdubbla sina kostnader. Då ska såklart WTC ha sin del. Kalmar går såklart inte med på ett avtal där de får glädj
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 21:17Ja, det där lät ju roligt. Sverige arrangerar en Ironman. Allt är ju kanon, förutom en liten detalj och nu är jag högst egotrippad. Vi som siktar på att genomföra en ironman om sisådär 5-10 år kommer förmodligen inte att kunna ställa upp då eller? Kommer
Ja, det där lät ju roligt. Sverige arrangerar en Ironman. Allt är ju kanon, förutom en liten detalj och nu är jag högst egotrippad. Vi som siktar på att genomföra en ironman om sisådär 5-10 år kommer förmodligen inte att kunna ställa upp då eller? Kommer
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 21:22Erik....(t+)
Erik....(t+)
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 22:46Karin, jag förstår inte din fråga.
"Göra en Ironman om 5-10 år men ev inte kunna deltaga för att det vad?"
Finns ingen motionsklass i någon Ironmantävling, och varför skulle det?Bara hålla tummarna för att Kalmargänget/organisation inte blir för pengak
Karin, jag förstår inte din fråga.
"Göra en Ironman om 5-10 år men ev inte kunna deltaga för att det vad?"
Finns ingen motionsklass i någon Ironmantävling, och varför skulle det?
Bara hålla tummarna för att Kalmargänget/organisation inte blir för pengak
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 23:13Inte behöver du vänta 5-10 år? Är du bara hyfsat tränad så behöver du bara lägga om och göra lite längre lugna rundor. Börja träna för IM 2012 redan nu!
Inte behöver du vänta 5-10 år? Är du bara hyfsat tränad så behöver du bara lägga om och göra lite längre lugna rundor. Börja träna för IM 2012 redan nu!
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 13:02Tack för det pep-talket Tord! 🙂
Tack för det pep-talket Tord! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 20:09jag siktar på Kalmar 2012 oavsett om det blir IM eller inte.. är verkligen sugen på det.. och om man inte satsar så blir det svårt att genomföra det.. visst kan kalmar fixa det.. (eller är jag partisk som förre detta kalmarbo)
jag siktar på Kalmar 2012 oavsett om det blir IM eller inte.. är verkligen sugen på det.. och om man inte satsar så blir det svårt att genomföra det.. visst kan kalmar fixa det.. (eller är jag partisk som förre detta kalmarbo)