Quote from Guest on 29 November 2009, 16:54Nästa år är det bannemig dags! Simmar tyvärr som en till åren kommen innekatt, har inte handlat nån lämplig hoj ännu och har lite tendenser till gubbvad men det spelar ingen roll. Anden är stark och nu kör vi.
För att lyckas krävs emellertid grupptryck o
Nästa år är det bannemig dags! Simmar tyvärr som en till åren kommen innekatt, har inte handlat nån lämplig hoj ännu och har lite tendenser till gubbvad men det spelar ingen roll. Anden är stark och nu kör vi.
För att lyckas krävs emellertid grupptryck o
Quote from Lars Mörrby on 29 November 2009, 17:04Om jag lyckas lära mig simma frisim tillräckligt bra och få upp uthålligheten så finns det väl lite vaga planer på en triathlon nästa år... 😉
Om jag lyckas lära mig simma frisim tillräckligt bra och få upp uthålligheten så finns det väl lite vaga planer på en triathlon nästa år... 😉
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 17:05Har lite samma tankar. Första triathlonloppet ska tas 2010. Dock inte Ironman-distans...:-)
Har lite samma tankar. Första triathlonloppet ska tas 2010. Dock inte Ironman-distans...:-)
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 17:11Här är ett blåbär som räcker upp handen!
Anmäld till Kalmar 2010 och vet inte riktigt vad jag ska tro om det. Körde iof Tjörn HI i år och där tog jag mig runt utan större problem men det är ju trots allt dubbla distansen som gäller.Bra initiativ av TS o
Här är ett blåbär som räcker upp handen!
Anmäld till Kalmar 2010 och vet inte riktigt vad jag ska tro om det. Körde iof Tjörn HI i år och där tog jag mig runt utan större problem men det är ju trots allt dubbla distansen som gäller.
Bra initiativ av TS o
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 17:11haha EDIT
haha EDIT
Quote from j sollerman on 29 November 2009, 17:34Lycka till med din satsning! Jag är också ett blåbär som ska försöka mig på Kalmar Triathlon. Bloggar på http://ironmankalle.blogg.se/
Lycka till med din satsning! Jag är också ett blåbär som ska försöka mig på Kalmar Triathlon. Bloggar på http://ironmankalle.blogg.se/
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 17:38Här är ytterligare "en till åren kommen innekatt" (dagens skönaste uttryck!) Är ingen stjärna på cykel eller löpning heller direkt, men va f-n, nu kör vi!!
Här är ytterligare "en till åren kommen innekatt" (dagens skönaste uttryck!) Är ingen stjärna på cykel eller löpning heller direkt, men va f-n, nu kör vi!!
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 19:16Har som mål att genomföra ngn triathlontävling 2010.
Kämpar att lära mig crawla, skaffade en cyclocross i våras och springer regelbundet men långsamt.
Har som mål att genomföra ngn triathlontävling 2010.
Kämpar att lära mig crawla, skaffade en cyclocross i våras och springer regelbundet men långsamt.
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 21:10Skön inställning. Kör hårt!!! 🙂
Skön inställning. Kör hårt!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 21:54Är nyfrälst Triathlet som gjorde mitt premiärlopp på Tjörns halva IM i Augusti. Fick mersmak (tid 4.36) och siktar in mig på fulla IM i Kalmar nästa sommar. Är ganska stark cyklist, OK löpare men nybörjare på simning (ännu en innekatt.. :-).
Hur bör jag t
Är nyfrälst Triathlet som gjorde mitt premiärlopp på Tjörns halva IM i Augusti. Fick mersmak (tid 4.36) och siktar in mig på fulla IM i Kalmar nästa sommar. Är ganska stark cyklist, OK löpare men nybörjare på simning (ännu en innekatt.. :-).
Hur bör jag t