Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 21:57Anmäler mig och inställer mig i blåbärsskaran 🙂
Cykeln är fixad sen en tid, och simningen funkar hyffsat. Bara knät som skall fixas.Dock ingen ironman nästa år antagligen, men nån distans skall iaf klaras av!
Lycka till alla!
--Anders
Anmäler mig och inställer mig i blåbärsskaran 🙂
Cykeln är fixad sen en tid, och simningen funkar hyffsat. Bara knät som skall fixas.
Dock ingen ironman nästa år antagligen, men nån distans skall iaf klaras av!
Lycka till alla!
--Anders
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 22:35Återfallsknutte på triathlethoj! 😉
Inget blåbär på träning men jag har dock haft ett uppehåll på triathlånandet på ca 15 år så där är jag ett Rönnbär med dåligt minne. 😀
Satsar hårt på sprintdistans i Danmark 2010 samt Sövde halv IM och Kalmar IM.
Inv
Återfallsknutte på triathlethoj! 😉
Inget blåbär på träning men jag har dock haft ett uppehåll på triathlånandet på ca 15 år så där är jag ett Rönnbär med dåligt minne. 😀
Satsar hårt på sprintdistans i Danmark 2010 samt Sövde halv IM och Kalmar IM.
Inv
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 23:32ANDERS - jag hade också problem med ett knä när jag fick för mig att köra långdistans-triathlon. Gick till SPORTREHAB i Göteborg. På extremt kort tid fick jag ordning på knät och trollkarlen heter LINUS BERNHARDSSON - fråga efter honom!! Han hjälpte mig a
ANDERS - jag hade också problem med ett knä när jag fick för mig att köra långdistans-triathlon. Gick till SPORTREHAB i Göteborg. På extremt kort tid fick jag ordning på knät och trollkarlen heter LINUS BERNHARDSSON - fråga efter honom!! Han hjälpte mig a
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 23:41Ännu en anmäler sig i blåbärsgänget.
Provade redan för 16-17 år sedan, men det blev halvhjärtat då jag insåg att jag i princip stod still på cykeln jämfört med många andra. Har smugit igång en "come back" då jag kört ett sprintlopp per sommar de tre sena
Ännu en anmäler sig i blåbärsgänget.
Provade redan för 16-17 år sedan, men det blev halvhjärtat då jag insåg att jag i princip stod still på cykeln jämfört med många andra. Har smugit igång en "come back" då jag kört ett sprintlopp per sommar de tre sena
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 08:38Gjorde min första triathlontävling i somras, Sala HIM, som gav ordentlig mersmak.
I sommar blir huvudmålet Kalmar men kommer även försöka avverka en del andra tävlingar på vägen dit.
Du kan följa mig på http://triathlonodda.blogspot.com
Gjorde min första triathlontävling i somras, Sala HIM, som gav ordentlig mersmak.
I sommar blir huvudmålet Kalmar men kommer även försöka avverka en del andra tävlingar på vägen dit.
Du kan följa mig på http://triathlonodda.blogspot.com
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 08:53Yes, jag anmäler mig också... 🙂
Kul!
Yes, jag anmäler mig också... 🙂
Kul!
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 09:03Här kommer ett blåbär till!
Satsar på Sala HIM till sommaren. Håller på att lära mig crawla, kör hårda pass på cykel inomhus och sprang faktiskt en timme häromdagen. Fr. a. löpningen har givit mig problem tidigare men skam den som ger sig!! Lycka till m
Här kommer ett blåbär till!
Satsar på Sala HIM till sommaren. Håller på att lära mig crawla, kör hårda pass på cykel inomhus och sprang faktiskt en timme häromdagen. Fr. a. löpningen har givit mig problem tidigare men skam den som ger sig!! Lycka till m
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 09:04Sus: tack för tipset, men jag har redan varit där en omgång. Nu väntar jag på remiss till ortoped som jag hoppas kan fixa mig. Det är ett ganglion i knät som jag tror är problemet.
Men, är det nån som kan nämna en eller ett par bra nybörjar tävlingar? Gä
Sus: tack för tipset, men jag har redan varit där en omgång. Nu väntar jag på remiss till ortoped som jag hoppas kan fixa mig. Det är ett ganglion i knät som jag tror är problemet.
Men, är det nån som kan nämna en eller ett par bra nybörjar tävlingar? Gä
Quote from j sollerman on 30 November 2009, 10:16Jag har kört tre triathlon innan men då kort distans och de överlever ju vilka som helst. Men jag hoppas de ska gå bra i Kalmar. Är nybörjare på simning men har börjat få lite ordning på min crawlteknik, nu är de bara fart som ska byggas upp! Cykling blir
Jag har kört tre triathlon innan men då kort distans och de överlever ju vilka som helst. Men jag hoppas de ska gå bra i Kalmar. Är nybörjare på simning men har börjat få lite ordning på min crawlteknik, nu är de bara fart som ska byggas upp! Cykling blir
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 10:44Undertecknad anmäler härmed sitt blåbärsskap.
Jag är en avdankad tävlingslöpare, så löpningen ska inte vara några större problem, har cyklat mycket sen i våras och känner mig stark i (den) grenen, men simningen börjar jag med först idag. Det blir spännan
Undertecknad anmäler härmed sitt blåbärsskap.
Jag är en avdankad tävlingslöpare, så löpningen ska inte vara några större problem, har cyklat mycket sen i våras och känner mig stark i (den) grenen, men simningen börjar jag med först idag. Det blir spännan