Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 18:01Det finns temporamar som är billiga och sedan är det bara att köpa resten på tilbud.
Det finns temporamar som är billiga och sedan är det bara att köpa resten på tilbud.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 19:15Japp det går att hitta ram med gaffel med priser som startar under 2000:- resten av utrustningen går ju att komponera efter eget huvud/plånbok.
Japp det går att hitta ram med gaffel med priser som startar under 2000:- resten av utrustningen går ju att komponera efter eget huvud/plånbok.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 19:35Anmäler mig till Blåbärsligan.
Har precis börjat träna med Triathlon Väst eftersom jag gått crawlskola med dem under hösten. Håller på med klassikern, men nu är siktet även inställt på att vara med minst en triathlontävling.
Cykel beställd denna vecka,
Anmäler mig till Blåbärsligan.
Har precis börjat träna med Triathlon Väst eftersom jag gått crawlskola med dem under hösten. Håller på med klassikern, men nu är siktet även inställt på att vara med minst en triathlontävling.
Cykel beställd denna vecka,
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 21:15Jösses, blåbär som satsar på Kalmar! Vad är då jag som med nöd och näppe överlevde en sprint i somras, att simma i havet var en chock, trodde min bassängträning var värd nåt men icke. Stora problemet med triathlon är dock cykeln. Dyrt och trista trafikera
Jösses, blåbär som satsar på Kalmar! Vad är då jag som med nöd och näppe överlevde en sprint i somras, att simma i havet var en chock, trodde min bassängträning var värd nåt men icke. Stora problemet med triathlon är dock cykeln. Dyrt och trista trafikera
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 21:33Gubbe?
Tala för dig själv!:@
En annan nollar om tre veckor men jag är långt ifrån gubbe.(H:)
Gubbe?
Tala för dig själv!:@
En annan nollar om tre veckor men jag är långt ifrån gubbe.(H:)
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 23:46Härligt! Rena blåbärsskogen!
Jag har lagt till några av alla blivande järnmän som träningskompisar men missade säkert hälften av er. Rätta gärna till mitt misstag (och ta för all del gärna bort mig om ni vill ha era träningsloggar i fred - har inte förs
Härligt! Rena blåbärsskogen!
Jag har lagt till några av alla blivande järnmän som träningskompisar men missade säkert hälften av er. Rätta gärna till mitt misstag (och ta för all del gärna bort mig om ni vill ha era träningsloggar i fred - har inte förs
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 12:48Tror jag ska vänta till 2011. Blir lite tight med 2010. Måste fixa jobb, cykelutrustning, lära mig crawla ordentligt och läka mitt löparknä till 100%. Men jag bevakar er som satsar på IM 2010 och tar till mig tipsen från dom det går bra för :). Ni är med
Tror jag ska vänta till 2011. Blir lite tight med 2010. Måste fixa jobb, cykelutrustning, lära mig crawla ordentligt och läka mitt löparknä till 100%. Men jag bevakar er som satsar på IM 2010 och tar till mig tipsen från dom det går bra för :). Ni är med
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 15:57Ytterligare en Putte i blåbärsskogen! Har genomfört Klassikern under 2009 och kört ett Duathlon på kort motionsdistans så är fortfarande helt rudis på Triahtlon men planen för 2010 ligger kvar på Sala som huvudmål och håller fortfarande tummarna att det b
Ytterligare en Putte i blåbärsskogen! Har genomfört Klassikern under 2009 och kört ett Duathlon på kort motionsdistans så är fortfarande helt rudis på Triahtlon men planen för 2010 ligger kvar på Sala som huvudmål och håller fortfarande tummarna att det b
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 18:07Jag har anmält mig till Kalmar Triathlon 2010. Har ingen erfarenhet av triathlon sen tidigare men jag cyklade till jobbet ibland i somras och sprang tjurruset i höstas. Kommer nog gå bra det här... 🙂
//Linus
Jag har anmält mig till Kalmar Triathlon 2010. Har ingen erfarenhet av triathlon sen tidigare men jag cyklade till jobbet ibland i somras och sprang tjurruset i höstas. Kommer nog gå bra det här... 🙂
//Linus
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 23:24Här kommer en till i skaran.
Kompisen lurade på mig en anmälning på Stockholm maraton 2010. Går den bra ska jag anmäla mig till Kalmar.
Det var 15 år sedan Stockholm maraton, men jag har hållit på med en del motionslopp under tiden.
Jag funderar på att
Här kommer en till i skaran.
Kompisen lurade på mig en anmälning på Stockholm maraton 2010. Går den bra ska jag anmäla mig till Kalmar.
Det var 15 år sedan Stockholm maraton, men jag har hållit på med en del motionslopp under tiden.
Jag funderar på att