Quote from Elias Engqvist on 2 December 2009, 15:323timmar o 25 minuter icketräning (=toalettbesök, äta o sova) per dygn.
3timmar o 25 minuter icketräning (=toalettbesök, äta o sova) per dygn.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 21:41Högt ärade blåbär,
Idag har jag återigen upplevt hur fantastiskt mycket sämre jag tycker om att röra mig i vatten jämfört med att segla ovanpå det. Lyckas för närvarande bara pina mig ner och simma en gång i veckan. Det räcker inte. Överst bland de ironm
Högt ärade blåbär,
Idag har jag återigen upplevt hur fantastiskt mycket sämre jag tycker om att röra mig i vatten jämfört med att segla ovanpå det. Lyckas för närvarande bara pina mig ner och simma en gång i veckan. Det räcker inte. Överst bland de ironm
Quote from j sollerman on 2 December 2009, 21:51Jag kör på att träna på de jag är dålig på, då blir de mycket simning 😉 Och det är rätt skonsamt mot kroppen. Hoppas kunna vända på de till våren då de blir mer löpning än simning, och självklart massa cykel.
Jag kör på att träna på de jag är dålig på, då blir de mycket simning 😉 Och det är rätt skonsamt mot kroppen. Hoppas kunna vända på de till våren då de blir mer löpning än simning, och självklart massa cykel.
Quote from ellen olsson on 2 December 2009, 22:21Jag simmade väl 157 minuter totalt mellan mina båda Kalmar Triathlon. Det kändes lam...
Jag simmade väl 157 minuter totalt mellan mina båda Kalmar Triathlon. Det kändes lam...
Quote from Elias Engqvist on 2 December 2009, 22:50Ha Kalle, jag har simmat 1868 minuter (59,05 km) de senaste 60 dagarna 🙂
Fast jag är kanske inget riktigt blåbär...jag har ju gjort det en gång...
Ha Kalle, jag har simmat 1868 minuter (59,05 km) de senaste 60 dagarna 🙂
Fast jag är kanske inget riktigt blåbär...jag har ju gjort det en gång...
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 00:27Gjorde du inte bort dig för all framtid nu David Persson?
Att du besudlar varenda tråd med din dynga är ju tydligen allmänt accepterat men att du trycker ur dig en dylik kommentar om sveriges meste marathonlöpare får väl varenda vattenglas som existerar
Gjorde du inte bort dig för all framtid nu David Persson?
Att du besudlar varenda tråd med din dynga är ju tydligen allmänt accepterat men att du trycker ur dig en dylik kommentar om sveriges meste marathonlöpare får väl varenda vattenglas som existerar
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 00:54Helt rätt Manne!
Helt rätt Manne!
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 09:58Här är ännu ett blåbär på ironmandistansen nästa år. November var en riktig sjukmånad för mig och på sätt och vis har målet aldrig kännts längre bort än nu.
Men jag är anmäld och vet att jag kan ta mig runt. Mest orolig är jag för att inte klara maxtide
Här är ännu ett blåbär på ironmandistansen nästa år. November var en riktig sjukmånad för mig och på sätt och vis har målet aldrig kännts längre bort än nu.
Men jag är anmäld och vet att jag kan ta mig runt. Mest orolig är jag för att inte klara maxtide
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 15:26Nu har jag även hamnat här. Triathlon.
1986 hette det enbart Ironman och det året gick 1:a EM i Säter.(t+)
Av nån anledning fick jag som en av 14 svenska amatörer = blåbär vara med.(V)Av annan anledning 😉 blev jag underligt nog väldigt d vän med de inb
Nu har jag även hamnat här. Triathlon.
1986 hette det enbart Ironman och det året gick 1:a EM i Säter.(t+)
Av nån anledning fick jag som en av 14 svenska amatörer = blåbär vara med.(V)
Av annan anledning 😉 blev jag underligt nog väldigt d vän med de inb
Quote from Elias Engqvist on 3 December 2009, 16:20Intressant info om Säter Triathlon. Jag gjorde också min triathlondebut där fast som 58-åring och på sprint-distansen bara. Tråkigt att det gått utför med Säter Triathlon. Entusiasterna bland organisatörerna har börjat bli gamla och tröttnat!
Från det e
Intressant info om Säter Triathlon. Jag gjorde också min triathlondebut där fast som 58-åring och på sprint-distansen bara. Tråkigt att det gått utför med Säter Triathlon. Entusiasterna bland organisatörerna har börjat bli gamla och tröttnat!
Från det e