Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Tack för en härlig historia K-G !!
Jag drar på mig löparskorna och skrattar mig igenom 15 km i snöstormen nu....(H:)!!

C.S:
Det var väl snarare så att K-G anspelade på ämnet att många svenska ord så sakteliga byts ut mot engelska dito av folk som tycker det är häftigt? Eller nåt...

Ska vi inte kalla det för "Järnman" eller kanske "järnvilja" istället?

Eller rent av Bärs

Manne.

Griper du allt ur tomma intet som bilden på "dig" vill anspela.

Borde det inte snarare heta blåbärsanstormingen.;)

C.S.. Vad jag minns användes inte ordet "coach" 1986.

Passa er så jag inte skriver mina inlägg på franska.:@

Det svenska språket

K-G,

När jag blir stor skall jag bli som du. Eller som min 7-årige son hade uttryckt det: du äger!

Jag lägger historien om din järnmansdebut i ryggsäcken att plocka fram som inspiration när (om?) energin börjar tryta i Kalmar.

/K

Den berättelsen krossade tack och lov många av mina fördommar mot och fårhar för en ironman 🙂

I mina tankar har det bara varit extrema atleter som gjort det, men enligt berättelsen, och märk väl att jag INTE vill förringa insatsen på nåt sätt, verkar ma

Målsättnigen för min del är att ta mig i mål.
Men det är klart, under 13 timmar hade ju varit kul 😉

Nu är det klart. Jag är anmäld och har betalt till IronMan 2010 Kalmar. Det ska bli kul att se hur mycket jag och även ni andra hinner utveckla sig. Vi kommer att visa proffsen att vi kan också.
Känns skönt att det nu är betalt. Nu finns det ingen återvän

12:30 ligger bra i munnen. Men de jag är lika nöjd med 14:55..

Anders: Jag har kommit till en punkt där jag tror farligt mycket på min förmåga att just klara saker. 🙂 Men att få eboosta lite är inget jag sticker under stol med att det är en drivkraft för mig - dvs VISA att jag klarar det. 🙂 Men visst är känslan a

Jag ska fixa det. Punkt.
(samt distansera vissa individer utvalda efter eget tycke).

Och K-G du borde väl veta att det finns mycket i luften man inte kan se men slåss mot ändå.

😉