Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Herr David Pedersen 48 år gammal!

Nu har jag daltat färdigt med dig!
I tråd efter jävla tråd går du in och förstör samt kraschar ämnena till oigenkännlighet.

Jag tycker inte att du ska sitta och vara stor bakom ditt tangentbord då vi sprang på varandra

Intressant inlägg men jag var varken aktiv eller tävlingscyklade för tju år sedan.
Då hade jag uppehåll inom cykel och fanns inte ens i Helsingborg.

Det va väl lite onödigt..

K-G,
underbart skrivet
och det här
>Hur jag simmade? Hur som helst och det gjorde att jag höll värmen uppe. Tror jag. >Ett enda simsätt berör färre muskler.

är det inte sånt som kallas för cross training nu för tiden 😀

Korsijemane sa man visst förr.
Vad svåra ord ni använder. Motocross känner jag till förstås.

Alternativträning hette det när jag var ung på 1700-talet eller så.
Avser även alla mina sätt att ta mig fram i vattnet.
Ni skulle sett mig när jag ställde upp

Manne - Jag är inte triatlet. Men jag har "lite" erfarenhet inom det du uttrycker viss stolthet över att tillhöra. Där får man lära sig lite om etik, moral och självkontroll. Om man nu har förmågan att tilldose sig kunskaper som förmedlas. Eller är det ba

Andreas:

Nu är det så att jag på det enklaste vis inte utger mig för att vara nån annan än den jag är och helt enkelt känner att det är dags att säga ifrån till en person som dag efter dag outtröttligen kränker min person med sitt beteende.

Jag har inge

Shit, hur orkar ni?! Manne, i de trådar jag finner intressanta kan jag inte erinra mig nåt vettigt inlägg av dig så hitta nåt annat sätt att få utlopp för dina agressioner.

-----------------------------------------------------------------------------

Jag förstår inte varför vissa nu hoppar på Manne, han reagerade endast på ett par mindre väl valda kommentarer av David P i denna och tidigare trådar.

Vet inget om er respektive historik, men tyckte själv att Davids inlägg ang. Hoyt och K-G tidigare har

Det går lätt att skapa nya aliases om man vill... Enklast är att ignorera olämpliga inlägg eller rapportera dem till ansvariga här på sidan. Nu återgår jag till att läsa givande inlägg och ignorera skiten.