Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Verkar inte som K-G tog illa upp. Sen påstår jag inte det va rätt av David att skriva som han gjorde. Men störst fel tycker jag Manne gjorde.

Louise, det är bara att träna och hoppas på de bästa. Det är iaf min taktik 😉

Louise, jag vill gärna inflika att jag sett ett flertal intressanta inlägg undertecknade Manne. Även David har skrivit ungefär lika många intressanta inlägg (faktiskt) men den stora skillnaden är att David snittar uppskattningsvis två inlägg per tråd i va

Göran - det tror jag säkert, men kan ni inte skapa en egen "bråka med/om David"-tråd för intresserade?

Kalle - Det låter som en bra plan, ungefär så jag också tänker 🙂

Jag har en tanke att jag även ska genomföra klassikern det här året, tycker de tävlingarna ligger ganska bra i tiden till Järnmannen. Nåt annat blåbär som går i samma tankar?

Ohoj Blåbär!

Utan att ge mig in i diskussionens senaste svängar skulle jag vilja göra ett försök att leda tillbaka den här tråden till det det egentligen handlade om...just det!

Entusiasm före erfarenhet (nåja kanske inte i resultatlistan)! Blåbär! Iro

Bra jobbat, och Kalle fortsätter toppa. 🙂

Kanske frågan redan blivit ställd, men vad har folk (om några) för tidsmål, och hur tänkte ni fördela denna tid på de olika momenten?

Edit: Jag vet inte om Manne ska räknas in, då jag inte vet om han ska göra

Skulle gärna vara med på den där listan. Känns som om man kanske får en liten extra knuff åt rätt håll när det tar emot att ge sig ut att springa. Är det de senaste 30 dagarna som räknas? 🙂

949 min ligger jag på.

//Linus

Manne:

Du har gått över gränsen och du vet det.
Ska jag börja utvärdera dina inlägg här på FB och vad de beror på?

Du tar inte hur mycket skit som helst och du har bevisligen inte självkontroll som är värt en flugskit. Ta dig samman trooper!

Vill inte trampa nån på tårna, men kan ni inte sköta den där diskussionen via mail eller liknande istället?

//Linus