Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Passar frågan till Manne boy.

Tänkte låta bli, men jag är av nån outgrundlig anledning orsak till diverse skitsnack.
Senaste debattör i denna trista ämnesbit - Andreas. Gå och häng dig hade man sagt förr. Inkluderande ett asflabb.

Nån har föreslagit att vissa av oss som ej är som and

Not applicable!

Men om det är nån som skrattar är jag nöjd. En finne i arslet på vissa kan jag ställa upp på när som helst. Är oorolig för svininfluensan.

Jumbon på listan meddelar att han blev pappa förra torsdagen och har varit förkyld denna vecka.

Snart ska jag ta in på er igen. Åtmistone vad gäller träningstid (H)

Stort grattis till tillökningen till jumbon i så fall!

Grollet åt sidan och så ser vi framåt. Rankingen innehåller de som "anmält sig" genom att lägga till mig som träningskompisar. Eftersom vi dagen till ära fått in två nya blåbär kommer här en uppdater

Oh, får man va med på blåbärslistan? 🙂
Skulle vara roligt att se hur träningen går för andra och samtidigt få en push och lite inspiration.

Tyvärr fanns ingen blåbärslista på 80-talet.

När jag kom upp till Säter så var det en helt ny värld som öppnade sig.
Hade ju ej gjort nån som helst multigrej tidigare. I följd.

Varför jag fick ynnesten att vara med?

Kanske för att jag fullföljt 24H:
s

Isf är jag redan anmäld. =) Dock inte IM:are (ännu).

Mathias
>Jumbon på listan meddelar att han blev pappa förra torsdagen och har varit förkyld >denna vecka.

Stort grattis! det är sånt som kallas för giltig frånvaro va 😀

en annan fråga kring IM, är också ett blåbär som tänkt anmäla mig till Kalmar och ä

Jag ska också springa maran. Kommer försöka fokusera mycket på löpning fram till den är avklarad och sen mer fokus på cykel efteråt.