Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Ja, men 15:xx?

Är inte 15 timmar slut 15:59:59?

På ett flertal lopp av annan karaktär har arrangörer visat en väldigt snäll attityd gentemot oss mindre bra.

Vad är sämsta resultat nånsin i Kalmar.
Kanske jag skall satsa på att "slå" det?

Kristoffer.

Tuffingar kör opansrat.

Tror att dom ställer till med mer än vad dom hjälper 😉 Våtdräkten borde vara bättre hjälpmedel (och den måste man ha).

Hur är det med oss blåbär, vilken klass ska ni köra i? Motions, senior eller age?

Jag har anmält mig i motionsklassen. Är man snabbast i mål är man väl bäst oavsett vilken klass man är anmäld i? 🙂

Hur funkar blåbärslistan egentligen? Är det de senaste 30 dagarna som räknas? Räknas all träning? Blir tufft för Kalle som toppar listan.

Jag ska köra i motionsklassen, testar det först så får vi se hur det går... Jag har inte satt upp nåt tidsmål, men att ha lite marginal till 15 timmar vore trevligt!

Jag är nog mest glad så länge K-G håller sig utanför blåbärslistan efter sitt ultralöp i Monaco...
091207

BILD:http://i46.tinypic.com/2modtsy.jpg

Hade jag varit så snabb som vissa här så hade jag inte heller behövt träna så mycket 😉

Eftersom allt är en tävling vad man än kallar det så anmäler jag mig nog i tävlingsklassen. Motion är liksom nåt man ägnar sig åt för sitt välbefinnande. Min bild av Kalmar är att det inte kommer att ha så mycket med välbefinnande att göra.

Vet ju dessut

SM-platser ska inte förringas. Tro fan att jag får oförtjänt respekt när jag berättar om mitt SM-brons i 3*800 m stafett (löpning). Men bara om jag inte nämner att det bara var tre deltagande lag. 😉 Dock har jag aldrig lyckats förtiga den detaljen, min b

Kalle, man ska hålla åxå!