Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Helloj blåbär... Jag vill också vara med. 🙂 Har iofs kört Kalmar en gång för länge sedan (2005), men då var jag ung och vältränad så det räknas inte (?)

Jag tänkte ivf köra klassikern nästa år och slänga in Kalmar som uppvärmning inför Lidingöloppet (

Alla ni som inte ska göra Kalmar IM för första gången vänligen lämna tråden 😉

Mina riktlinjer när de gäller tider är som följer.

Simning 1:20
Cykling 6:00
Löpning 5:40

Hmm jag skrev nog 12:30 som totaltid lite längre upp. Men 13 timmar kanske är mer

Jag har sagt vad jag ville och nöjer mig med det i den diskussionen så i övrigt lämnar jag det ämnet och fortsätter med det originala.

Jag har nu på Kristers inrådan anmält mig till blåbärslistan för att tillåta även honom få insyn i min träning.

Och jo

Ett blåbär till sajnar upp. Erfarenhet från en halva (Tjörn) och ett par olympiska från i somras och ska ta tjuren vid bullhornstyret den sista juli. Amitionen är att kunna beta igenom de första två etapperna i lam tempo och springa maran bra. Naturligtvi

Jag vill också vara med på ”blåbärslistan”.
De senaste 30 dagarna har jag tränat 1233 minuter.
Jag följer årstiderna så jag satsar på Vasaloppet först. Sedan är målet Kalmar.

Diskussion?
Fakta?

Hmm.. kalla mig blåbär.. är iallafall ny inom triathlon.

Har tränat det mesta som inkluderar bollar, puckar, klubbor, racket mm under tonåren men är i dags dato igång med att debutera på en Svensk Klassiker.

Tränar med Triathlon Väst då jag gick crawlk

Fakta.

Är ju inte anmäld och kommer knappast att anmäla mig till triathlonet i Kalmar, men har läst och kommer att läsa detta ämne som innehåller mängder av fakta om olika individer.

Läser, försöker tänka och dra slutsatser.
Kanonbra med alla dessa fakt

Japp K-G 15 timmar är max och vad jag vet är det iaf 2:15 h på simningen som är max, men det vart visst nån som simmade in på 2:03 h i år och ändå körde under 12 h totalt så relativitetsteorin lever och frodas.

Vilken herrans massa nybörjare vi är! Skönt med polare men man blir ju nästan orolig för att det inte är en högre andel som gör om det här eländet...

Ser i vilket fall ut som om konkurrensen hårdnat betänkligt baserat på de som lagt till sig den senaste