Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 08:56Vill klara Kalmar på 12 timmar. 1.30sim, 6 tim cykel, 4,5tim löpning.
Cykel är det stora frågetecknet eftersom jag inte cyklat tidigare så svårt att uppskatta tid när jag sitter i pannrummet på en stationär hoj o trampar.Simma är jag kass på men tog mig
Vill klara Kalmar på 12 timmar. 1.30sim, 6 tim cykel, 4,5tim löpning.
Cykel är det stora frågetecknet eftersom jag inte cyklat tidigare så svårt att uppskatta tid när jag sitter i pannrummet på en stationär hoj o trampar.
Simma är jag kass på men tog mig
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 08:58Team Hoyts tider borde vara ett lämpligt riktmärke.
Team Hoyts tider borde vara ett lämpligt riktmärke.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 16:22Ytterligare bevis på din förträfflighet.
Ytterligare bevis på din förträfflighet.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 16:23Nej, jag var inte med i Team Hoyt.
Nej, jag var inte med i Team Hoyt.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 16:34Han har nog aldrig sysslat med triathlon alls, men nog ska han absolut in och sprida sin dynga i denna avdelning trots det.
Han har nog aldrig sysslat med triathlon alls, men nog ska han absolut in och sprida sin dynga i denna avdelning trots det.
Quote from j sollerman on 4 December 2009, 16:35David, jag kan ha dit efterblivna arsle i en båt efter mig 2011 😉
David, jag kan ha dit efterblivna arsle i en båt efter mig 2011 😉
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 01:36Hahaha, jag garvade så att jag ramlade av soffan Kallejävel! BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/laughing/14.gif
Hahaha, jag garvade så att jag ramlade av soffan Kallejävel! BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/laughing/14.gif
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 07:23Kalle har sett mitt arschlee till skillnad från dig. Det är inte så välutvecklat som vissa andras.
Kalle har sett mitt arschlee till skillnad från dig. Det är inte så välutvecklat som vissa andras.
Quote from j sollerman on 5 December 2009, 11:07Finns ju fler efterblivna arslen här, men dom skulle jag inte vilja släpa på i Kalmar!
Finns ju fler efterblivna arslen här, men dom skulle jag inte vilja släpa på i Kalmar!
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 13:12Jag erkaenner mig bortkollrad.
Jag erkaenner mig bortkollrad.