Quote from j sollerman on 24 March 2010, 16:08Några öl efteråt klarar vi väl av 😉 Vi måste ju ljuga lite om hur dagen har varit och varför det gick dom det gick 😉
Några öl efteråt klarar vi väl av 😉 Vi måste ju ljuga lite om hur dagen har varit och varför det gick dom det gick 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 17:26Jag är på Kalle. Jag kör ju mitt lopp på fredagen så jag borde va pigg nog att supa dig under bordet. Om jag nu inte måste pyssla om min stackars make... men vi kan väl bestämma att han hänger på han med :-).
Jag är på Kalle. Jag kör ju mitt lopp på fredagen så jag borde va pigg nog att supa dig under bordet. Om jag nu inte måste pyssla om min stackars make... men vi kan väl bestämma att han hänger på han med :-).
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2010, 18:51Efter att jag hade kört det däringa loppet så hade jag ingen aptit alls och inte var jag törstig heller trots att frun hade köpt gott bubbelvatten... Det var faktiskt nästan svårt att äta. Men sova gick bra!
Efter att jag hade kört det däringa loppet så hade jag ingen aptit alls och inte var jag törstig heller trots att frun hade köpt gott bubbelvatten... Det var faktiskt nästan svårt att äta. Men sova gick bra!
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 19:00Kalle är fortfarande ung. Fyra månader till.
Kalle är fortfarande ung. Fyra månader till.
Quote from j sollerman on 24 March 2010, 19:16En öl orkar jag nog med iaf =)
En öl orkar jag nog med iaf =)
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 21:01Med tanke på mina träningsframsteg så kanske jag borde fokusera på just öldrickandet istället. Jag är med andra ord på.
Med tanke på mina träningsframsteg så kanske jag borde fokusera på just öldrickandet istället. Jag är med andra ord på.
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 21:50Skriver in det i träningskalendern ifall minnet sviktar efteråt.
Skriver in det i träningskalendern ifall minnet sviktar efteråt.
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 22:11Reine: "Eller så kan vi skåla i dropp på intensiven kanske?"
Jag jobbar på ett företag som tillverkar dropp. Är jag välkommen på festen? 🙂
Reine: "Eller så kan vi skåla i dropp på intensiven kanske?"
Jag jobbar på ett företag som tillverkar dropp. Är jag välkommen på festen? 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 22:51Göran H; din dagen efter kompis i den verkliga verkligheten.
Göran H; din dagen efter kompis i den verkliga verkligheten.
Quote from j sollerman on 24 March 2010, 22:54Göran, kommer du till Kalmar?
Göran, kommer du till Kalmar?