Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Söndagskväll och ny blåbärslista!

Håkan - ha en trevlig skidvecka! Min 19e placering inkluderar en del skidåkning eftersom 10 av de senaste 14 dagarna spenderats på telisarna. Nu får det bli lite mer målinriktat i ett par veckor 🙂

Till ett par av er s

Nu har jag iaf tagit några placeringar, det va första gången på några veckor 😉 Topp 30 är ingen skit! Nästa vecka siktar jag på topp 20 (H)

Näe, då kickar du ju ner mig från topp 20. Det här är förmodligen det bästa placering jag kommer ha i den här listan. 🙂

får man komma med på listan? 🙂

Jag med skulle vilja komma med på listan om man får? 🙂
Har inte riktig bestämt mig än om jag ska köra Kalmar 2010.

Är också intresserad av att vara med på listan, behöver en morot/ piska för att träna mer.

Bah, så hamnade man på en nästjumboplats. Hade inte reggat ena dagens träning, men insåg att det ändå inte hade hjälpt.. 🙁

Vem vill dricka öl med mig på svanen på lördagskvällen =)??

Svanen, eller Calmar (har en skotsk pub), men antar att avstånden inte är så stora i Kalmar stadskärna. Kanske en pubrunda.

Eller så kan vi skåla i dropp på intensiven kanske?

Hoho, pubrunda EFTER Kalmar? Som om jag inte har svårt nog att hålla mig vaken på pubrundor en vanlig fredag.

Kalle: Men en halv folkis på Svanen ställer jag glatt upp på! Fast då får du lova att bära mig till ngt bekvämt ställe efteråt 😉