Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 22:03Söndagskväll och ny blåbärslista!
Håkan - ha en trevlig skidvecka! Min 19e placering inkluderar en del skidåkning eftersom 10 av de senaste 14 dagarna spenderats på telisarna. Nu får det bli lite mer målinriktat i ett par veckor 🙂
Till ett par av er s
Söndagskväll och ny blåbärslista!
Håkan - ha en trevlig skidvecka! Min 19e placering inkluderar en del skidåkning eftersom 10 av de senaste 14 dagarna spenderats på telisarna. Nu får det bli lite mer målinriktat i ett par veckor 🙂
Till ett par av er s
Quote from j sollerman on 22 March 2010, 06:04Nu har jag iaf tagit några placeringar, det va första gången på några veckor 😉 Topp 30 är ingen skit! Nästa vecka siktar jag på topp 20 (H)
Nu har jag iaf tagit några placeringar, det va första gången på några veckor 😉 Topp 30 är ingen skit! Nästa vecka siktar jag på topp 20 (H)
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 07:16Näe, då kickar du ju ner mig från topp 20. Det här är förmodligen det bästa placering jag kommer ha i den här listan. 🙂
Näe, då kickar du ju ner mig från topp 20. Det här är förmodligen det bästa placering jag kommer ha i den här listan. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 07:47får man komma med på listan? 🙂
får man komma med på listan? 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:15Jag med skulle vilja komma med på listan om man får? 🙂
Har inte riktig bestämt mig än om jag ska köra Kalmar 2010.
Jag med skulle vilja komma med på listan om man får? 🙂
Har inte riktig bestämt mig än om jag ska köra Kalmar 2010.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 14:08Är också intresserad av att vara med på listan, behöver en morot/ piska för att träna mer.
Är också intresserad av att vara med på listan, behöver en morot/ piska för att träna mer.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 18:35Bah, så hamnade man på en nästjumboplats. Hade inte reggat ena dagens träning, men insåg att det ändå inte hade hjälpt.. 🙁
Bah, så hamnade man på en nästjumboplats. Hade inte reggat ena dagens träning, men insåg att det ändå inte hade hjälpt.. 🙁
Quote from j sollerman on 24 March 2010, 06:06Vem vill dricka öl med mig på svanen på lördagskvällen =)??
Vem vill dricka öl med mig på svanen på lördagskvällen =)??
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 09:17Svanen, eller Calmar (har en skotsk pub), men antar att avstånden inte är så stora i Kalmar stadskärna. Kanske en pubrunda.
Eller så kan vi skåla i dropp på intensiven kanske?
Svanen, eller Calmar (har en skotsk pub), men antar att avstånden inte är så stora i Kalmar stadskärna. Kanske en pubrunda.
Eller så kan vi skåla i dropp på intensiven kanske?
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 11:30Hoho, pubrunda EFTER Kalmar? Som om jag inte har svårt nog att hålla mig vaken på pubrundor en vanlig fredag.
Kalle: Men en halv folkis på Svanen ställer jag glatt upp på! Fast då får du lova att bära mig till ngt bekvämt ställe efteråt 😉
Hoho, pubrunda EFTER Kalmar? Som om jag inte har svårt nog att hålla mig vaken på pubrundor en vanlig fredag.
Kalle: Men en halv folkis på Svanen ställer jag glatt upp på! Fast då får du lova att bära mig till ngt bekvämt ställe efteråt 😉