Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 16:37Linus,
jupp, tunnis😉
du missade en riktigt trevlig dag i Boulognerskogen(stavningen?) och äran att få bli varvad ett antal gånger av den norska mästaren på 24-timmars och tillika trea på Spartathlon förra året...
EDIT: rättade till stavningen på
Linus,
jupp, tunnis
😉
du missade en riktigt trevlig dag i Boulognerskogen(stavningen?) och äran att få bli varvad ett antal gånger av den norska mästaren på 24-timmars och tillika trea på Spartathlon förra året...
EDIT: rättade till stavningen på
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 17:25E stark spekulant på att ta första rundan imorgon! Ska bli sweeeeet! Hoppas jag iallafall!
Vilka vägar tog du, Göran? Vilka vägar ska man hålla sig borta ifrån?
E stark spekulant på att ta första rundan imorgon! Ska bli sweeeeet! Hoppas jag iallafall!
Vilka vägar tog du, Göran? Vilka vägar ska man hålla sig borta ifrån?
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 17:57Jag vet inte vilka vägar man ska hålla sig borta från, bara att de vägar jag tog funkade.
Norbyvägen, Vårdsätravägen, Hugo Alfvéns väg, kort sagt de större bilgatorna genom bostadsområden verkar funka.
Jag vet inte vilka vägar man ska hålla sig borta från, bara att de vägar jag tog funkade.
Norbyvägen, Vårdsätravägen, Hugo Alfvéns väg, kort sagt de större bilgatorna genom bostadsområden verkar funka.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 21:19Ah, ok jag tänkte om du hade varit ut på landet något, å kört, min far sa att det var relativt öppna å torra vägar ut mot rimbohållet nu
Ah, ok jag tänkte om du hade varit ut på landet något, å kört, min far sa att det var relativt öppna å torra vägar ut mot rimbohållet nu
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 22:10Hej!
Jag vill gärna komma med på listan om det är ok. Fast man måste kanske träna för att vara med ;).
Oavsett om jag får vara med på er lista eller inte så ska jag köra i sommar.
Hej!
Jag vill gärna komma med på listan om det är ok. Fast man måste kanske träna för att vara med ;).
Oavsett om jag får vara med på er lista eller inte så ska jag köra i sommar.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 22:22Gustav: Jag tror att landsvägarna är rätt bra åt alla håll nu. Själv tänkte jag testa bortåt Salahållet inom kort.
Gustav: Jag tror att landsvägarna är rätt bra åt alla håll nu. Själv tänkte jag testa bortåt Salahållet inom kort.
Quote from j sollerman on 16 March 2010, 16:13Alla får vara med på listan så länge man gör IM i år. Eller hur är det Göran 😉
Alla får vara med på listan så länge man gör IM i år. Eller hur är det Göran 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:01"Alla får vara med på listan så länge man KANSKE gör IM i år. Eller hur är det Göran ;)"
Fixed your post. 🙂
"Alla får vara med på listan så länge man KANSKE gör IM i år. Eller hur är det Göran ;)"
Fixed your post. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 09:07kära blåbär,
en ordningsfråga;
i morgon åker jag till alperna ... är det ok att regga off pist-skidåkning som träning och betyder det att jag kommer att klättra drastiskt i listan och kanske t o m l e d a listan tack vare 6 timmar på skidorna varje dag n
kära blåbär,
en ordningsfråga;
i morgon åker jag till alperna ... är det ok att regga off pist-skidåkning som träning och betyder det att jag kommer att klättra drastiskt i listan och kanske t o m l e d a listan tack vare 6 timmar på skidorna varje dag n
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 09:37Ja, det är nog helt okej, så länge du räknar minuter där musklerna är belastade och inte de minuter där du sitter i liften och spanar brudar i backen 😉
Ja, det är nog helt okej, så länge du räknar minuter där musklerna är belastade och inte de minuter där du sitter i liften och spanar brudar i backen 😉