Quote from j sollerman on 14 March 2010, 22:48Du är ju före mig nu Göran, det måste väl kännas bra! Men passa på och njut för det va sista veckan! (hoppas jag)
Du är ju före mig nu Göran, det måste väl kännas bra! Men passa på och njut för det va sista veckan! (hoppas jag)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 22:50Känns bra och känns bra.. Ordningen återställd, skulle jag säga. =P Fast av fel anledning. Jag tänkte komma igen lite nu, så akta dig.
Känns bra och känns bra.. Ordningen återställd, skulle jag säga. =P Fast av fel anledning. Jag tänkte komma igen lite nu, så akta dig.
Quote from j sollerman on 14 March 2010, 22:52Det är min tanke också, att komma igen alltså.
Det är min tanke också, att komma igen alltså.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 23:12Göran, var har du varit på onsdagsträningarna?
Göran, var har du varit på onsdagsträningarna?
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 00:40På jobbet. Har under en period haft ett fantastiskt schema: Tis-tors 09-21:35. Resten av veckan ledigt. Långa pass, men med simning på morgonen innan jobbet så är det som hittat.
Tyvärr går jag över på ett nytt schema med 5-skift om en vecka. Det innebär
På jobbet. Har under en period haft ett fantastiskt schema: Tis-tors 09-21:35. Resten av veckan ledigt. Långa pass, men med simning på morgonen innan jobbet så är det som hittat.
Tyvärr går jag över på ett nytt schema med 5-skift om en vecka. Det innebär
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 10:47ni skulle hängt med till Skövde i lördags, då klättrar man i listan 😉
http://www4.idrottonline.se/templates/Workroom.aspx?id=256056
ni skulle hängt med till Skövde i lördags, då klättrar man i listan 😉
http://www4.idrottonline.se/templates/Workroom.aspx?id=256056
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 11:22Fortsätt med listan om du orkar, jag tycker det är intressant att se vad andra IM-rookies ligger på för mängder. Tyvärr har man själv dragits med enveten förkylning som inte försvinner. Har tagit odlingar hos läkaren idag, får se vad det kan vara..
Kalle
Fortsätt med listan om du orkar, jag tycker det är intressant att se vad andra IM-rookies ligger på för mängder. Tyvärr har man själv dragits med enveten förkylning som inte försvinner. Har tagit odlingar hos läkaren idag, får se vad det kan vara..
Kalle
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 14:05Vill bara meddela att våren har kommit till Uppsala, eller den har i vart fall stuckit ut sin nos ur grytet och vädrat en smula. Sitter i detta nu och förbereder cykeln för vårpremiären!
Vill bara meddela att våren har kommit till Uppsala, eller den har i vart fall stuckit ut sin nos ur grytet och vädrat en smula. Sitter i detta nu och förbereder cykeln för vårpremiären!
Quote from j sollerman on 15 March 2010, 15:59våtdräktspose är det nya svarta 😉 Den sitter riktigt tajt, men jag fick nog inte på den ordentligt. Den kommer göra mig riktigt snabb i sommar iaf!
våtdräktspose är det nya svarta 😉 Den sitter riktigt tajt, men jag fick nog inte på den ordentligt. Den kommer göra mig riktigt snabb i sommar iaf!
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 16:25Håkan!
Jag var nästan på väg dit men jag ångrade mig, hehee. Bor bara 25 minuter därifrån så det var rätt klent av mig att inte ställa upp. 🙂
Håkan!
Jag var nästan på väg dit men jag ångrade mig, hehee. Bor bara 25 minuter därifrån så det var rätt klent av mig att inte ställa upp. 🙂