Quote from j sollerman on 8 March 2010, 16:33hur många gångar har du ändrat din spec på cykeln?
hur många gångar har du ändrat din spec på cykeln?
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 16:36Har kollat en del på Ribble, verkar mkt prisvärda. Men har svårt att sälja in ideen hos hustrun att jag behöver carbonhoj för min första IM..
Har kollat en del på Ribble, verkar mkt prisvärda. Men har svårt att sälja in ideen hos hustrun att jag behöver carbonhoj för min första IM..
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 17:12haha, Reine, jag läste att du skulle sälja hustrun för att få råd 😀
haha, Reine, jag läste att du skulle sälja hustrun för att få råd 😀
Quote from Elias Engqvist on 8 March 2010, 18:12Väldigt små hjul 🙂
Väldigt små hjul 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 18:49Halloj alla!
En förmodligen dum fråga men
Tränningstiden på lista är summa av tränningstid under hur många veckor?🙂
/JG
Halloj alla!
En förmodligen dum fråga men
Tränningstiden på lista är summa av tränningstid under hur många veckor?
🙂
/JG
Quote from j sollerman on 8 March 2010, 19:39senaste 30 dagarna.
senaste 30 dagarna.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 19:51liten avvikelse från ämnet; hur gick det för alla blåbär som ev körde vasan i helgen (eller för den delen ös förra veckan?). Själv har jag precis reggat 465 minuter för gårdagens vl, startade från sjuan och fick en någorlunda bra resa till mora även om ja
liten avvikelse från ämnet; hur gick det för alla blåbär som ev körde vasan i helgen (eller för den delen ös förra veckan?). Själv har jag precis reggat 465 minuter för gårdagens vl, startade från sjuan och fick en någorlunda bra resa till mora även om ja
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:00Jag åkte på 10.11. Ett väldigt trevligt lopp men saknade spår i nedförsbackarna. Varför ska folk ploga nedför?? Hade bra glid men lite sämre fäste. Håller med om att det ska bli skönt att kunna lägga ner mer tid på triathlon-grenarna.
Jag åkte på 10.11. Ett väldigt trevligt lopp men saknade spår i nedförsbackarna. Varför ska folk ploga nedför?? Hade bra glid men lite sämre fäste. Håller med om att det ska bli skönt att kunna lägga ner mer tid på triathlon-grenarna.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:53Vasan klarades av på 9:34 vilket var en liten besvikelse.
Hursomhelst, regn och 15 plus några dagar nu så vi blir av med lappmöglet. Sen blir det till att låta cykeln komma ut i friska luften.
Vasan klarades av på 9:34 vilket var en liten besvikelse.
Hursomhelst, regn och 15 plus några dagar nu så vi blir av med lappmöglet. Sen blir det till att låta cykeln komma ut i friska luften.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 22:01"hur många gångar har du ändrat din spec på cykeln?"
Hehe ett antal, men nu är den hemma iaf så nu är det försent att ångra sig! 🙂
"hur många gångar har du ändrat din spec på cykeln?"
Hehe ett antal, men nu är den hemma iaf så nu är det försent att ångra sig! 🙂