Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Tack Kalle.
Jag lovar att jag ska vara snäll hädanefter men religiös det blir jag aldrig, så däremellan svär jag som en borstbindare för att öka på specialeffekterna på internetdebatter.

Edit: Räknas harmoniserande sjutaktsandning som religionsutövning?

Har inga invändningar mot svordomar. Använder det flitigt i vardagen.

Ursäkta mitt inlägg, ska ju inte utföra Kalmar Tritahlon men är inte det här med simning lite som med dojor på fötterna, vissa märken pasar vissa fötter bättre medan andra märken passar andra fötter bättre. Det finns väl inget som säger att man måste ha d

Ang andning så har jag tyvärr mkt lite att tillföra eftersom jag fortfarande kattsimmar och tänker mer i termer av flämtning än andning.

Har parkerat mig med familj i sälen för en vecka av utförsåkning och lite längdskidor med minstingen i pulka. Jag lo

Erik: Du envisas med att hänvisa till ditt första inlägg som du skrev till Manne, och jag håller med om att det var helt oskyldigt. Det är vad som följde som är intressant. Ser liksom ingen anledning att ifrågasätta det Manne skrev, då det absolut inte va

*Massor av text som innebär att jag hoppar av blåbärslistan*
I övrigt ovidkommande då jag var arg.

Undra om jag lyckas med att ligga sist nästa söndag???

Manne! Du är en härlig kille, en kämpe som inte tränar mer än vad jag gjorde för tio år sedan, så om din träningsmängd ifrågasätts, är det p g a stor okunnighet. Kör hårt Manne och dra Kalmar under 9 timmar, det vet jag att du är god för, skit i de som if

Hoppas på träning imorgon. Sen ska jag börja ta placeringar igen för att komma iaf på övre halvan på listan 😉

Jag kommer köra på min racer med aerobåge och ev. ett par schyssta hjul.

Jag kommer att glida fram på min Veloceutrustade Ribble Gran Fondo karbon med 50 mm karbonhjul.
Bockstyre och pinnar med styrändsreglage.