Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 01:23Okej men istället för att enbart hugga emot och påstå ATT ni inte håller med så är det kanske enklare för alla om ni klargör VARFÖR ni inte håller med?
Börja med att förklara vad er uppfattning är om 3, 5 eller 7 taktsandning?
Ps. Göran H BILD:http://ww
Okej men istället för att enbart hugga emot och påstå ATT ni inte håller med så är det kanske enklare för alla om ni klargör VARFÖR ni inte håller med?
Börja med att förklara vad er uppfattning är om 3, 5 eller 7 taktsandning?
Ps. Göran H BILD:http://ww
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 01:28Haha, den såg så snäll och trevlig ut tills du skrev att det var fel och jag tittade närmare på den. 😀
Haha, den såg så snäll och trevlig ut tills du skrev att det var fel och jag tittade närmare på den. 😀
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 01:50Jo & K-G.
Jag instämmer helt.
(Faen vet om jag skulle säga emot dig alls i ämnet?);)
Jo & K-G.
Jag instämmer helt.
(Faen vet om jag skulle säga emot dig alls i ämnet?);)
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 01:51Ok nu attackerar du mig här Göran, alltså jag bråkar inte med Manne jag blir bara nyfiken på hur kan man vara så säker på att detta är rätt väg.
Jag ser personligen inget fel med att sträva efter såna mål, jag menar jag själv strävar efter att klara Kalm
Ok nu attackerar du mig här Göran, alltså jag bråkar inte med Manne jag blir bara nyfiken på hur kan man vara så säker på att detta är rätt väg.
Jag ser personligen inget fel med att sträva efter såna mål, jag menar jag själv strävar efter att klara Kalm
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 02:06Gustav: Det var ju snällt...
Nu är det möjligt att Göran svarar medan jag skriver detta men som du vet sedan tidigare eftersom jag helt enkelt talat om det för dig så har jag tränat i hela mitt liv.
Jag har alltid sprungit och cyklat, lärde mig dock inte
Gustav: Det var ju snällt...
Nu är det möjligt att Göran svarar medan jag skriver detta men som du vet sedan tidigare eftersom jag helt enkelt talat om det för dig så har jag tränat i hela mitt liv.
Jag har alltid sprungit och cyklat, lärde mig dock inte
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 07:25Jag tycker jag förklarat min ståndpunkt angående andning. I en 25a med andning vid vändning så kommer det helt enkelt vara svårt att andas 7- takt. Jag kan med lite vilja simma en 25a utan att andas, men jag påstår inte därför att jag kan crawla kontinuer
Jag tycker jag förklarat min ståndpunkt angående andning. I en 25a med andning vid vändning så kommer det helt enkelt vara svårt att andas 7- takt. Jag kan med lite vilja simma en 25a utan att andas, men jag påstår inte därför att jag kan crawla kontinuer
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:51Jo Manne jag har ju börjat förstå mer å mer att du verkar ju ligga på en högre nivå i rent distansmässigt än de flesta av oss på denna tråd, vilket är ju beundransvärt hur du orkar hålla på i den utsträckningen! (t+)
Jo Manne jag har ju börjat förstå mer å mer att du verkar ju ligga på en högre nivå i rent distansmässigt än de flesta av oss på denna tråd, vilket är ju beundransvärt hur du orkar hålla på i den utsträckningen! (t+)
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 10:00Gustav: Jag menar inte att attackera dig, även om mina retoriska frågor var lite pointed. 🙂 Jag ville bara peka på att du har själv ganska högt satta mål, och en "vanlig" (;)) människa skulle nog tycka att du gör bäst i att sätta upp mindre mål på vägen
Gustav: Jag menar inte att attackera dig, även om mina retoriska frågor var lite pointed. 🙂 Jag ville bara peka på att du har själv ganska högt satta mål, och en "vanlig" (;)) människa skulle nog tycka att du gör bäst i att sätta upp mindre mål på vägen
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 10:16Göran: Min första kommentar till Manne, om du kollar längre upp, var en kort mening avslutad med en smiley. Jag hade inte en tanke på att "ta ner ngn", utan ville bara påpeka en inkonsekvens jag såg i hans sätt att räkna. Det var han som kände sig tvungen
Göran: Min första kommentar till Manne, om du kollar längre upp, var en kort mening avslutad med en smiley. Jag hade inte en tanke på att "ta ner ngn", utan ville bara påpeka en inkonsekvens jag såg i hans sätt att räkna. Det var han som kände sig tvungen
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 10:27Hmm, men jag tycker inte det är någon inkonsekvens i hans sätt att räkna. Alla förstår väl att det är en annan sak att simma sjutakt i 25-metersbassäng än att göra det på långa sträckor i öppet vatten utan vändningar.
Jag förstår att Manne tog diskussion
Hmm, men jag tycker inte det är någon inkonsekvens i hans sätt att räkna. Alla förstår väl att det är en annan sak att simma sjutakt i 25-metersbassäng än att göra det på långa sträckor i öppet vatten utan vändningar.
Jag förstår att Manne tog diskussion