Quote from Funbeat user on 6 August 2015, 09:28Hur många 2014 blåbär har kört eller ska köra en IM i år?
hur har ni ändrat er träning?
vilket utrustning har ni ändrat?
Hur många 2014 blåbär har kört eller ska köra en IM i år?
hur har ni ändrat er träning?
vilket utrustning har ni ändrat?
Quote from Funbeat user on 6 August 2015, 19:18Jag!
Samma utrustning.
Mer strukturerad löpträning. 🙂
Jag!
Samma utrustning.
Mer strukturerad löpträning. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2015, 19:49Kör IM Barcelona i år. Gjorde ju Kalmar i fjol vilket var bra men man måste förnya sig. Nästa år blir det EM i full distans för Team Sweden AG i Poznan, Polen 24 juli.
Kör ungefär samma träningsmängd som i fjol, jag siktar på sub 11
Köpt lite bättre hjul
Kör IM Barcelona i år. Gjorde ju Kalmar i fjol vilket var bra men man måste förnya sig. Nästa år blir det EM i full distans för Team Sweden AG i Poznan, Polen 24 juli.
Kör ungefär samma träningsmängd som i fjol, jag siktar på sub 11
Köpt lite bättre hjul
Quote from Funbeat user on 8 August 2015, 15:06Jag kör Kalmar i år igen.
Blir samma utrustning i princip, förutom några smågrejer som tävlingsdräkt, däck, löpskor och wattmätare.
Största ändringen det gångna året är bättre struktur på träningen och ökad fart inom alla grenar, så hoppas det ska leda
Jag kör Kalmar i år igen.
Blir samma utrustning i princip, förutom några smågrejer som tävlingsdräkt, däck, löpskor och wattmätare.
Största ändringen det gångna året är bättre struktur på träningen och ökad fart inom alla grenar, så hoppas det ska leda
Quote from Funbeat user on 8 August 2015, 16:09Rolig!
Jag köra också Kalmar igen. Samma våtdräkt och cykel men lättare löpskor då jag springa mer på framfot.
Har bara tränat en tiondel av vad jag tränade förra året i antal km men ca 50% tids mässig. Och väger ca 15kg mer än förra året
Klara jag cy
Rolig!
Jag köra också Kalmar igen. Samma våtdräkt och cykel men lättare löpskor då jag springa mer på framfot.
Har bara tränat en tiondel av vad jag tränade förra året i antal km men ca 50% tids mässig. Och väger ca 15kg mer än förra året
Klara jag cy
Quote from Funbeat user on 9 August 2015, 07:46Nej. Har funnit swimrun och kört Kustjagaren och LED i år. Och så ska vi (Alvaret bush & swamp runners) lite naivt och optimistiskt söka till ÖtillÖ 2016. Hoppet står till att vinna en slot på lottningen då våra meriter inte är i klass med det övriga star
Nej. Har funnit swimrun och kört Kustjagaren och LED i år. Och så ska vi (Alvaret bush & swamp runners) lite naivt och optimistiskt söka till ÖtillÖ 2016. Hoppet står till att vinna en slot på lottningen då våra meriter inte är i klass med det övriga star
Quote from Funbeat user on 9 August 2015, 09:52Va! Får man inte drifta! Jag brukar alltid ha hjulspinn i kurvorna!
😉
JohanC
Va! Får man inte drifta! Jag brukar alltid ha hjulspinn i kurvorna!
😉
JohanC
Quote from Funbeat user on 9 August 2015, 09:53Inte hänt något på utrustningsfronten, förutom att tempocykeln är slut i drivlinan, våtdräkten börjar se ut som jag slagits mot en katt, men löpskorna är fina och vita.
Kör IM Mallorca 26/9 i år. Haft stora problem senaste 8 veckorna med ett strulande kn
Inte hänt något på utrustningsfronten, förutom att tempocykeln är slut i drivlinan, våtdräkten börjar se ut som jag slagits mot en katt, men löpskorna är fina och vita.
Kör IM Mallorca 26/9 i år. Haft stora problem senaste 8 veckorna med ett strulande kn
Quote from Funbeat user on 10 August 2015, 06:02@JC: Blev lite fel där 😉 Akta drivlinan bara om inte servicebussen från Färjestadens cykelaffär är runt nästa krök 😉 😉
@JC: Blev lite fel där 😉 Akta drivlinan bara om inte servicebussen från Färjestadens cykelaffär är runt nästa krök 😉 😉