Quote from Funbeat user on 26 September 2014, 15:38Antar att de utgår från ens split-tider och får video när man passerar?
Kan ju lätt vara värt 🙂
Antar att de utgår från ens split-tider och får video när man passerar?
Kan ju lätt vara värt 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2014, 17:21Ja det gjorde de och eftersom Kalmar lämnade inte över våra starttider direkt tog det lite längre.
Men de kunde har tagit från simstart också
Då
Vi gick över en startmatt
Ja det gjorde de och eftersom Kalmar lämnade inte över våra starttider direkt tog det lite längre.
Men de kunde har tagit från simstart också
Då
Vi gick över en startmatt
Quote from Funbeat user on 27 September 2014, 11:37OK. Ja det hade ju varit kul med en förväntansfull blick precis innan vattnet också.
Beställt i varje fall, ska bli kul att se vad jag pysslade med framför kameran 🙂
OK. Ja det hade ju varit kul med en förväntansfull blick precis innan vattnet också.
Beställt i varje fall, ska bli kul att se vad jag pysslade med framför kameran 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2014, 15:22Som i grunden en löpare kan jag konstatera redan på förhand att av det halvdränkta snigelsimmet & den vingliga cykelturen avslöjas intet på den kommande filmen. Den ädlaste grenen, löpningen, visas däremot desto mer generöst och jag räknar med att få se e
Som i grunden en löpare kan jag konstatera redan på förhand att av det halvdränkta snigelsimmet & den vingliga cykelturen avslöjas intet på den kommande filmen. Den ädlaste grenen, löpningen, visas däremot desto mer generöst och jag räknar med att få se e
Quote from Funbeat user on 3 December 2014, 09:24Som siste inlägg i detta tråd lägger jag ut min 2014 IM tatuering.
BILD:https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/10704422_10152411143966619_7487985699782447611_o.jpg
Lycka till alla här som inte har hunnit göra sin debut.
Som siste inlägg i detta tråd lägger jag ut min 2014 IM tatuering.
Lycka till alla här som inte har hunnit göra sin debut.
Quote from Funbeat user on 3 December 2014, 16:32Riktigt snygg! Vem har gjort den?
Riktigt snygg! Vem har gjort den?
Quote from Funbeat user on 3 December 2014, 18:09Macke hos Old Sailor tattoo i Växjö.
silouet fick jag från Kalmar. Den fanns på de olika km skyltar
Macke hos Old Sailor tattoo i Växjö.
silouet fick jag från Kalmar. Den fanns på de olika km skyltar
Quote from Funbeat user on 3 December 2014, 21:28Som sagt riktigt snygg! Blir nästan sugen själv????.
Som sagt riktigt snygg! Blir nästan sugen själv????.
Quote from Brita Planck on 11 December 2014, 13:33Riktigt snygg! t+
Lurar på en tatuering jag med men har inte fått tummen ur... 🙂
Riktigt snygg! t+
Lurar på en tatuering jag med men har inte fått tummen ur... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2014, 08:40Väl genomfört Ryan. Du avslutade ditt år med att faktiskt få tatueringen gjord.
Inte som alla vi andra bara prata om det och fundera. Hatten av.
Gillar siluetten med bron. Det råder inget tvivel om att det är Kalmar som avses.
Väl genomfört Ryan. Du avslutade ditt år med att faktiskt få tatueringen gjord.
Inte som alla vi andra bara prata om det och fundera. Hatten av.
Gillar siluetten med bron. Det råder inget tvivel om att det är Kalmar som avses.