Quote from Guest on 27 September 2010, 19:40Man ser det varje år i de stora loppen, folk som stapplar fram på upploppet i en irrande stil. De ser ut som om kroppen inte lyder hjärnan. Ofta raglar de mot staket och faller till sist ihop.
Vad beror sånt typiskt på? Känns inte troligt att det är över
Man ser det varje år i de stora loppen, folk som stapplar fram på upploppet i en irrande stil. De ser ut som om kroppen inte lyder hjärnan. Ofta raglar de mot staket och faller till sist ihop.
Vad beror sånt typiskt på? Känns inte troligt att det är över
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 19:50Utmattning?
Utmattning?
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 20:22Det kan vara spex också.
Har larvat mig ganska så ofta på upplopp och fått fråga
från orolig åskådare/funktionär.
Ej ofta, men det har hänt.
Det kan vara spex också.
Har larvat mig ganska så ofta på upplopp och fått fråga
från orolig åskådare/funktionär.
Ej ofta, men det har hänt.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 20:32Även om du inte tror på det så tror jag att det är en kombination av vätskebrist och utmattning.
För är du undervätskad kan det sätta sig på balansnerven vilket gör att man inte är så rak och stabil i sin gång.
Även om du inte tror på det så tror jag att det är en kombination av vätskebrist och utmattning.
För är du undervätskad kan det sätta sig på balansnerven vilket gör att man inte är så rak och stabil i sin gång.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 20:36Säger bara...kolla på den här:
http://www.youtube.com/watch?v=MTn1v5TGK_w
(t+)
Säger bara...kolla på den här:
(t+)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 23:17Total utmattning och total energitömning.
Egentligen ska man bli imponerad istället för förfärad.
Den som har bra med krafter kvar efter målgång har ju inte gått för fullt. Fy skäms.
Den som istället springer på sitt absoluta max och kollapsar direkt
Total utmattning och total energitömning.
Egentligen ska man bli imponerad istället för förfärad.
Den som har bra med krafter kvar efter målgång har ju inte gått för fullt. Fy skäms.
Den som istället springer på sitt absoluta max och kollapsar direkt
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 23:29Att spexa och låtsas vara utmattat, skadad eller sjuk strider starkt mot allt vad heder, ärlighet och sportmannaskap står för.
Att spexa och låtsas vara utmattat, skadad eller sjuk strider starkt mot allt vad heder, ärlighet och sportmannaskap står för.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 07:29Rolle:
100 (t+)
Rolle:
100 (t+)
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 08:18Hoppas inte det är jag som blivit missförstådd.
Jag har ju samtidigt skrattat viftat med armar och i 99% eller mer fått extraapplåder.Jag har sprungit som om jag haft nästan alla krafter kvar.
Så Mikael F. har en poäng där:
Skäms på mig som inte har ta
Hoppas inte det är jag som blivit missförstådd.
Jag har ju samtidigt skrattat viftat med armar och i 99% eller mer fått extraapplåder.
Jag har sprungit som om jag haft nästan alla krafter kvar.
Så Mikael F. har en poäng där:
Skäms på mig som inte har ta
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 08:19Ingen som tror på övervätskning alltså? Vilka symptom ger det?
Ingen som tror på övervätskning alltså? Vilka symptom ger det?