Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 20:55Ja, det var lite slarvigt formulerat av mig. Jag har ändrat formuleringen. Borde ha varit "Visa gärna din uppskattning..." från början.
Ja, det var lite slarvigt formulerat av mig. Jag har ändrat formuleringen. Borde ha varit "Visa gärna din uppskattning..." från början.
Quote from Elias Engqvist on 23 August 2012, 21:11Den moderna mänskliga rättigheten att bli kränkt måste utövas!
Den moderna mänskliga rättigheten att bli kränkt måste utövas!
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 21:17Har någon blivit kränkt?
Har någon blivit kränkt?
Quote from Elias Engqvist on 23 August 2012, 21:17Säkert!
Säkert!
Quote from ellen olsson on 23 August 2012, 21:18Folk känner sig kränkta över allt möjligt nuförtiden...
Folk känner sig kränkta över allt möjligt nuförtiden...
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 21:23Ja, påminn mig inte. Läste halva Eberhards bok i ämnet under sommaren (det räcker gott för att fatta hans poäng).
Ja, påminn mig inte. Läste halva Eberhards bok i ämnet under sommaren (det räcker gott för att fatta hans poäng).
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 22:32Det är kränkande mot författaren att bara läsa halva boken
Det är kränkande mot författaren att bara läsa halva boken
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 22:51Gainomaxreklamen - nej nu blir jag illamående bara jag tänker på den. Går den att glömma?
Jag är iofs lättövertalad idiot, men jag köper många av premiumargumenten:
- uppskattning, eller kanske snarare betalning i efterskott på nåt bra jag fått men inte
Gainomaxreklamen - nej nu blir jag illamående bara jag tänker på den. Går den att glömma?
Jag är iofs lättövertalad idiot, men jag köper många av premiumargumenten:
- uppskattning, eller kanske snarare betalning i efterskott på nåt bra jag fått men inte
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 00:11II: Det är inte gratis när det finns reklam, det är bara någon annan som betalar.:II
II: Det är inte gratis när det finns reklam, det är bara någon annan som betalar.:II
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 08:20Henrik: Vi har stängt ner den interna butiken, det skedde tidigt i år. Vi var dåliga på att informera om det.
Henrik: Vi har stängt ner den interna butiken, det skedde tidigt i år. Vi var dåliga på att informera om det.