Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 22:52Hoppsan Fia-Lotta.?!....jag håller på att flyga iväg å du håller på att...tja kanske hoppa iväg...hehehe...Nu tar jag sats för nya flygningar i Skövde 6h den 14/3:e...kanske blir det då bild på någon fet "buklandning"..hehehe. Undrar hur många bilder man
Hoppsan Fia-Lotta.?!....jag håller på att flyga iväg å du håller på att...tja kanske hoppa iväg...hehehe...Nu tar jag sats för nya flygningar i Skövde 6h den 14/3:e...kanske blir det då bild på någon fet "buklandning"..hehehe. Undrar hur många bilder man
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 09:58det finns inte så mycket isfritt här i uppsala just nu, men längs dag hammarskölds väg brukar det alltid vara fint plogat (förutom nedanför slottet) och den är ju lång, det brukar vara fint ända ut till sunnersta.. även längs ån mot sunersta brukar dte va
det finns inte så mycket isfritt här i uppsala just nu, men längs dag hammarskölds väg brukar det alltid vara fint plogat (förutom nedanför slottet) och den är ju lång, det brukar vara fint ända ut till sunnersta.. även längs ån mot sunersta brukar dte va
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 22:21Sprang runt Flogsta och Stenhagen nu ikväll, mest på gångstigar, och det är inte speciellt halt men väldigt moddigt och tungsprunget.
/Micke
Sprang runt Flogsta och Stenhagen nu ikväll, mest på gångstigar, och det är inte speciellt halt men väldigt moddigt och tungsprunget.
/Micke
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 23:51Brukar ta långrunda från Sunnersta längs med ån mot stan cykelvägen sen cykelvägen-kungsängsleden-vårdsätravägen- ända till skarholmen.
Bra plogat och sandat springer odubbat och det funkar bra!
Brukar ta långrunda från Sunnersta längs med ån mot stan cykelvägen sen cykelvägen-kungsängsleden-vårdsätravägen- ända till skarholmen.
Bra plogat och sandat springer odubbat och det funkar bra!
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 23:53Funkar säkert längs med ån mot sunnersta och sen Dag-H tillbaks men den är bra mycket tråkigare än den jag beskriver i förra inlägget.
Funkar säkert längs med ån mot sunnersta och sen Dag-H tillbaks men den är bra mycket tråkigare än den jag beskriver i förra inlägget.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 09:27Tack för tips!
Tack för tips!
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 11:51det är ju grusat på de flesta ställen så för mig går det iallafall rätt bra..
det är ju grusat på de flesta ställen så för mig går det iallafall rätt bra..