Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 16:13Du vill att fisarna ska stanna kvar o värma?
Du vill att fisarna ska stanna kvar o värma?
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 17:11Jag köpte både linnen och boxertrosor från Ullmax och de funkar super för kalla rumpor o ryggar =))
http://www.ullmax.se/index.asp?site=webshop
Jag köpte både linnen och boxertrosor från Ullmax och de funkar super för kalla rumpor o ryggar =))
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 17:22Köp 2 par Gundekalsonger och ha ett av paren bak å fram. 🙂
Skämt å sido - jag har ett par tjocka Craftmamelucker.
Köp 2 par Gundekalsonger och ha ett av paren bak å fram. 🙂
Skämt å sido - jag har ett par tjocka Craftmamelucker.
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 18:02Jag har en kompis som har en "löparkjol" utanpå vintertighsten nu på vintern, det hjälper tycker hon. Jag undrar om det är den här hon har..??
http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=SKHSHORTDOWNSKIRT
Jag har en kompis som har en "löparkjol" utanpå vintertighsten nu på vintern, det hjälper tycker hon. Jag undrar om det är den här hon har..??
http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=SKHSHORTDOWNSKIRT
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 19:06Smart, men 1200 spänn..... (#)
Smart, men 1200 spänn..... (#)
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 19:09En kompis kallar det för "fetkall" d.v.s. man blir kall p.g.a. man har för mycket fett.
Mitt problem är magen, oavsett hur jag klär mig så blir jag alltid kall om magen.
Ytterligare en anledning till att få bort några kilo 😉
En kompis kallar det för "fetkall" d.v.s. man blir kall p.g.a. man har för mycket fett.
Mitt problem är magen, oavsett hur jag klär mig så blir jag alltid kall om magen.
Ytterligare en anledning till att få bort några kilo 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 21:44Skaffa mindre rumpa (H)
Skaffa mindre rumpa (H)
Quote from Elias Engqvist on 20 December 2010, 07:51Det är skillnad på att frysa och att vara kall. (Alltså inte en gradskillnad utan en artskillnad)
Det är skillnad på att frysa och att vara kall. (Alltså inte en gradskillnad utan en artskillnad)
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:31Är det inte lite ett designfel på moderna anoraker/löparjackor?
Min barndoms riktiga anoraker gick alltid ner ordentligt om rumpan, de hade grenband och dragskor ofta både i midjan och nedanför rumpan så att de ömtåliga delarna var skyddade för vinden. De
Är det inte lite ett designfel på moderna anoraker/löparjackor?
Min barndoms riktiga anoraker gick alltid ner ordentligt om rumpan, de hade grenband och dragskor ofta både i midjan och nedanför rumpan så att de ömtåliga delarna var skyddade för vinden. De
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 10:10En av mina underställströjor är längre bak än fram, och även om den är lite "lös" i modellen så värmen den rumpan tillräckligt. (Jag har använt den som en mellanlagertröja när det var riktigt kallt, och som "översta tröja" häromhelgen när det var lite mil
En av mina underställströjor är längre bak än fram, och även om den är lite "lös" i modellen så värmen den rumpan tillräckligt. (Jag har använt den som en mellanlagertröja när det var riktigt kallt, och som "översta tröja" häromhelgen när det var lite mil