Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJärfälla kvalitéts träning...
You need to log in to create posts and topics.

12

På onsdag kl 19:00 kommer jag att genomföra kvalitéts träning på Bolindervallen. Är någon intresserad av att haka på är det bara att dyka upp. Man kör i sitt eget tempo och det handlar mer om att ha lite sällskap. Det är inte något organiserat utan bara e

Ja här var det dött får jag säga... Nå väl, 1 person för utom mig dök upp. Vi körde ca 400-ingar ggr 12. Ca 400 för att målgång och vilan skulle bli lika för bägge. Funkade mycket bra. Vi kör även nästa onsdag om inte snön dykt upp ännu. Dock med den skil

hade absolut kommit men jobbar onsdagkvällar, kör ni någon mer dag?

Tack själv Lars!

Jag körde 12x360, Lars 12x400 och det blev i stort sett samtidig målgång. Jag har så gott som aldrig kört kvalitet tillsammans med någon annan förut och jag måste säga att förutom sällskapet var det också betydligt enklare för mig att be

Har svårt för onsdagskvällar. Jobbar dessutom var annan helg i genomsnitt men försöker gärna om det går.

Jag försöker komma imorgon, är inte i superform och vet inte så mycket om kvalitetsträning då jag mest brukar lunka runt själv, men det skulle vra nyttigt för mig att bryta mönstret..

Heja Anne!
Kämpa på, vi ses nån gång 🙂

Och jag ser ut att inte kunna komma. Sambon behöver jobba så jag behöver vara hemma med grabben.

Anne, jag misstänker att inte heller Lars dyker upp ikväll, tyvärr. Dock inte säker, så du kan ju kolla om du har nära dit.

Det blir väl förhoppningsvis fler gånger, vi får annonsera här när det passar att köra nåt ihop.

Jag svänger förbi så det inte står någon där och fryser...
Måste ju ställa upp när jag bett om sällskap.

12