Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELJärna KTH syd
You need to log in to create posts and topics.

*kliar mej i huvudet*
Tja... jag vet inte riktigt, alltså, jag kan ju åka långt för att göra vissa saker... cykla t ex 😉 Men att åka över halva Sverige för att.. gå en pubrunda.. njaee.. då får det baske mej vara nåt mer..

Ska jag kanske locka med en tio-femton mil i den Skånska myllan? Du tar vinden och jag ligger på rulle 😉

Ha ha... visst!! Eller vänta nu.. vadå jag dra?! (#)
Nån måtta får det väl va.. jag e ju tjej.. jag ligger på rulle! 😀
Sen.. Skånska myllan.. innehåller den några backar?

Okej då, du kan ligga på rulle (så snäll jag är!?!).
Jo, faktiskt finns det backar här. En del åsar som kanske inte är så värst höga men visst biter det lite i benen när man trekkar upp för dem, men framförallt har vi ju vinden som "bästa vän"...
Men jag

Joo Hallandsåsen har jag besökt ett antal gånger så jag vet lite vad det hanldar om, Söderåsen är dock otestad! Den där Lotta skulle ju vara kul att besöka! 🙂

Va.. ska man vara i en viss klass för att cykla i skåne.. määäh.. 😉
Jag är inte bättre än n

Hallandsåsen har jag själv aldrig cyklat, men likväl Romeleåsen (vid Veberöd). Futtig med "norrländska" mått mätt, men dock tämligen brant och den ett par gånger så drar man på sig mjölksyra.
Skåne är ett bra cykellandskap, måste jag säga. Asfalterade sm

Silva: Kom du bara ned till Skåne så kan jag visa dig hur platt det är.

Vi kan åka till Danmark så du kan känna lite kantvind och annat kul.

Jag missade dig i J-Köping.

<Söderåsen är dock otestad!

Jag har i och för sig aldrig cyklat där men åkt buss och visst finns där backar (vet i och för sig inte hur en bra cykelbacke ser ut). Det är i alla fall väldigt fint... Det finns många fina vandringsleder som snirklar sig på

Jag har faktiskt varit nere och cyklat i skåne lite. tycker inte alls det är speciellt platt. Vill minnas en jättebacke till/från ööh.. eeh.. Kivik nånstans! Är däremot lite halvimpad på att landskapet liksom rullar fram så mjukt o fint, Snygga hus o fi

Silva:
Du kanske skulle köra fler tävlingar söderut så du lär dig klubbfärgerna. . .

CK Fix har samma stuk på tröjan sedan 19?? klubben startade 1920 och har nog haft ungefär samma färger sedan dess.

Vi kör med korta VITA strumpor!