Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELJärna KTH syd
You need to log in to create posts and topics.

> Har tagit en massa kort på Mölndalscyklister... det var ju Sandvikare vi ville ha bilder på.. så Mölndal.. byt färg så det blir rätt folk på mina kort

Vi lär knappast byta färg. I.o.f.s. så finns det snyggare alternativ men man vill ju inte gärna att

Silva: det var inte mellan Simrishamn och Kivik? Elelr Brösarps backar? Eller vid Stens huvud? Jag vet vad du syftar på i så fall....

Stens huvud känner jag igen!! En jäääättefin sandstrand eller hur?? T o m varm i vattnet så JAG badade!:-)

Väldigt vackert iaf! Å jättefina cykelvägar, men jag måste då säga.. dte är då grymt va MYCKE vägar ni har.. kolla in kartan bara.. röda streck öv

<Edit: För att förekomma kommenater... Funkar inte lika bra på cykel under M6 lopp..

Inte för att jag egentligen har någon aning om vad ett M6 lopp är för någonting. Men brukar det inte bara vara att följa efter den som ligger framför? 😉 Fast du kanske

Jo vi var fyra stycken.. å jag vete fanken vad som gick fel. Men när jag såg motorvägen så visste jag att jag skulle hitta tillbaka till Laholm iaf! Blev nedröstad av de andra tre!!