Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonJärnmannen Kalmar
You need to log in to create posts and topics.

Triathlon långdistans.

Inte en dag för tidigt (t+)

Hade varit mycket kul. Men jag tror inte jag orkar träna så mycket! Och min löpning räcker nog tyvärr inte till.... Men drömma kan man

Jaha, boys and girls, hur ligger formen? Själv är jag lite småskadad så jag kommer nog ionte springa nåt mer, cyka lite varsamt och sen simma några pass. Sen är jag redo att bli järnman hoppas jag! Längtar hursomhelst väldigt mycket till 2 augusti!

Tja formen vet jag inte riktigt. Känns väl alltid som att man kunde tränat mer? Men har fått in en bra grund under hela året, tror jag. Det ska bli riktigt spännande, kan knappt fatta att Kalmar Tri snart är här! *nervös*

Du får väl en bra genomkörare i Hallsberg... 😉
Efter det så blir Kalmar Triathlon en bit kaka. 🙂

Hehe, jo. Efter 24H i Hallsberg kommer Kalmar kännas som en sprint...eller inte 🙂
Det bara råka bli så, får göra det bästa av det, satsar ju knappt på pallplats ändå så!

Jag har laddat upp med en förkylning och envis hosta som inte vill ge sig helt. Idag har jag iallafall cyklat hyfsat långt och det kändes bra!

Jag har lite problem med ett knä men hoppas det inte förvärras av o-ringen till veckan... Ligger back på cyklingen och simningen just nu men vet att jag klarar distansen. Frågan är bara hur lång tid den tar den här gången!

Karin, om det är någon som är riktigt väl förberedd "förstagångs-åkare", så är det du!
Maror på löpband, ultror på träning och diverse camps, respect!

Det kommer blir en härlig dag för dig!!! (H)