Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonJärnmannen Kalmar
You need to log in to create posts and topics.

Som straff får den personen hoppa i det stormande havet och simma igen...

Men jag tror stolarna "åker" iår, till förmån för stång... och då menar jag inte en "pole" (H)

459 anmälda!!!!

Sant, kanske inte finns så många stolar i Kalmar. Pole sa du? Pole Aerobics i växlingen?

ha ha ha, det vore något för publiken 🙂 500 pers i kropps-strumpor som kör pole-arobics. aj aj, vilken jobbig tanke

Kroppsstrumpor? Först är det ju dessutom gummidräkter!

Jag släppte alla hämningar och sprang stolt i min ny inköpta kropps-strumpa idag på allmän plats... bara för att prova (H) med solglasögon och kepa 🙂

Hur gör ni som gjort en IM förut, har ni trikläderna hela tiden eller byter ni till cykelbyxor till cyklingen? 18 mil är ju en del nötande på sadeln...

Jag har inte kört IM men jag skulle rekommendera byte till cykelbyxor. Du siktar ju inte på en pallplats som du skrev däruppe utan att jag antar att du vill genomföra det på ett roligt sätt.

Har hört att annat folk byter till cykelbyxor för att sedan byta igen för att inte springa i cykelbyxorna.

Min rekommendation är att köra i det du är van vid.
Jag kör även mina "vanliga" cykelpass i tribyxorna eftersom de vadderade byxor jag har (Newline) tenderar att ge mig skavsår och domningar => jag kommer att köra i samma kläder hela tävlingen.