Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonJärnmannen Kalmar
You need to log in to create posts and topics.

Tack Mats! 🙂 Jag ser fram emot att testa och veta hur det är!

Så alla ni som gjort en IM förut. Hur är bästa sättet att träna nu 2 veckor innan? (bortsett från mitt 24H äventyr då)

Den som det visste ;). Jag har precis kört mitt sista löplångpass (körde det sista cykellångpasset igår) och kommer kommande veckor att köra kortare pass av allt, mest för känslans skull. Det viktigaste nu är att vila tillräckligt de sista veckorna. Helst

Jag tror att det är väldigt individuellt hur träningen ska se ut innan en IM.

Okej! Jo man får väl hoppas man fått in träningen, för de här issta veckorna lär ju inte göra så stor skillnad ändå. Bara att köra på som vanligt och få in mer vila då. Har semester nu, så nu kan jag träna och VILA massor 🙂

Annars, om ni känner ni har

Visst, Det tar väl ung. 10 dagar att tillgodo göra sig ett träningspass. Typ måndag/tisdag

Så ta det nu bara piano och underhåll formen med kortare och lite intensivare pass. Men inga tokintervaller som rikerar sträckningar/bristningar.

Jag kommer och h

Jag slutade med triathlon efter Sövde som ju var en otroligt jobbig tävling. Funderar just nu på en comeback lagom till Kalmar... Har ju trots allt tränat ganska mycket i år o nu är det mest vila kvar

Torbjörn, om du sätter dig ner på stolen några sekunder mellan varje pass i Kalmar räknas det nog inte som triathlon 😉

Va? Har man en stol? Är det fjärde sporten eller? Hela havet stormar? 🙂

Ja du får passa dig Karin, när musiken tystnar gäller det ta en stol, en blir utan 🙂

Är det den som måste ge sig iväg från växlingsområdet ut på banan igen?