Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 16:57KArin,
nej det är ju inget man måste direkt. Men enligt honom bör man kissa 2-3 ggr uner cyklingen för att vara säker på att man har vätska och totalt kanske det ryker 5-10 minuter. På sätt och vis spelar det väl inte jättestor roll, men man kan också tän
KArin,
nej det är ju inget man måste direkt. Men enligt honom bör man kissa 2-3 ggr uner cyklingen för att vara säker på att man har vätska och totalt kanske det ryker 5-10 minuter. På sätt och vis spelar det väl inte jättestor roll, men man kan också tän
Quote from Jonas Täng on 27 July 2008, 19:26Jag vet precis var det går bra att ta en liten tur in i skogen bredvid cykelbanan... Behöver inte ta lång tid alls. Men har man en drickaflaska på styret så rinner drickat ut om man inte parkerar cykeln upprätt... upptäckte jag förra året... kunde inte fa
Jag vet precis var det går bra att ta en liten tur in i skogen bredvid cykelbanan... Behöver inte ta lång tid alls. Men har man en drickaflaska på styret så rinner drickat ut om man inte parkerar cykeln upprätt... upptäckte jag förra året... kunde inte fa
Quote from Lena Bjerlöw on 27 July 2008, 19:33Haha, bra tips där Sara!
Anders: Jodå jag lever! Tack för att du hejade! Jag har bloggat om upplevelsen nu, lär ta ett dygn o läsa 😉
Haha, bra tips där Sara!
Anders: Jodå jag lever! Tack för att du hejade! Jag har bloggat om upplevelsen nu, lär ta ett dygn o läsa 😉
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 20:18Ok Sara och jag antar att du inte avslöjar det stället... tänk om du svänger av där och så är det kö till favoritbusken...
Karin, vad kul, den ska jag läsa! Bra att du är ok iallafall. Du kanske borde unna dig en fotbehandling (antar att fötterna tar en
Ok Sara och jag antar att du inte avslöjar det stället... tänk om du svänger av där och så är det kö till favoritbusken...
Karin, vad kul, den ska jag läsa! Bra att du är ok iallafall. Du kanske borde unna dig en fotbehandling (antar att fötterna tar en
Quote from Lotta W on 27 July 2008, 23:39Anders, jag har personligen inte lyckats hälla i mig vätska nog under en ironman för att bli pissnödig på cyklingen. Däremot har jag stannat i början av löpningen: det rinner väl till när man ställer sig upp, antar jag :-).
Anders, jag har personligen inte lyckats hälla i mig vätska nog under en ironman för att bli pissnödig på cyklingen. Däremot har jag stannat i början av löpningen: det rinner väl till när man ställer sig upp, antar jag :-).
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 07:28Christer, då kan du ju lugnt cykla med strumpor 😉
Christer, då kan du ju lugnt cykla med strumpor 😉
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 09:27Jag har varit lite nojjig för att dra och simma själv i havet, men så i helgen stack jag ut en sväng ändå. Vilken skillnad det är mot sjö! Kallsuparna saltare och fler, även om det inte blåste så var det mer vågor, det är färre punkter att fästa ögonen på
Jag har varit lite nojjig för att dra och simma själv i havet, men så i helgen stack jag ut en sväng ändå. Vilken skillnad det är mot sjö! Kallsuparna saltare och fler, även om det inte blåste så var det mer vågor, det är färre punkter att fästa ögonen på
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 09:33Anders, vattnet i Kalmarsund är ju inte salt, utan bräckt, så salta kallsupar lär det inte bli. Sen är väl banan hyfsad med tanke på vågor eftersom Öland ändå skyddar sundet?
Anders, vattnet i Kalmarsund är ju inte salt, utan bräckt, så salta kallsupar lär det inte bli. Sen är väl banan hyfsad med tanke på vågor eftersom Öland ändå skyddar sundet?
Quote from ellen olsson on 28 July 2008, 09:39> Sen är väl banan hyfsad med tanke på vågor eftersom Öland ändå skyddar sundet?
Säg de till de som bröt på simningen ifjol...
Ifjol var simningen på Kalmar Triathlon rätt tuff och våghöjder på 70cm lär ha rapporterats. För min del så tog det en evinner
> Sen är väl banan hyfsad med tanke på vågor eftersom Öland ändå skyddar sundet?
Säg de till de som bröt på simningen ifjol...
Ifjol var simningen på Kalmar Triathlon rätt tuff och våghöjder på 70cm lär ha rapporterats. För min del så tog det en evinner
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 09:43Hade nybörjarstrategin klar innan jag gick in här och läste om alla klädbytestaktiker :-)... Nu snurrar frågorna i huvet, hur mycket tid spar man om man simmar med cykelhjälmen på??? Får man springa i cykelskorna? Ska man ta av sig våtdräkten ö.h.t...
Nä
Hade nybörjarstrategin klar innan jag gick in här och läste om alla klädbytestaktiker :-)... Nu snurrar frågorna i huvet, hur mycket tid spar man om man simmar med cykelhjälmen på??? Får man springa i cykelskorna? Ska man ta av sig våtdräkten ö.h.t...
Nä