Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonJärnmannen Kalmar
You need to log in to create posts and topics.

Jag ser fram emot att köra!

Någon som ångrar att dom ska köra då?

Inte än.... fast just nu har jag inte fått bekräftat sovplats så det känns lite shaky...

Supergrattis till alla er som tog er igenom. Stod vid bankanten hela dagen och ni var så härliga att se. Modigt gjort och bra kämpat allihopa.

Utan en massa funktionärer och supportande publik vid sidan om hade tävlingen inte alls blivit lika bra. Fantastiskt att det var så många som var ute utan att tävla när vädret var så... ... ... omväxlande! 🙂

Jag inser att jag har blivit bortskämd med alldeles för bra publik. Det är dags att köra några kul smålopp med obefintlig publik för att komma ner på jorden igen 🙂

Supergrattis!!!

Det var riktigt kul att stå vid sidan om, för första gången, och hjälpa polaren och peppa alla som jag kunde (H).

Men nästa år... då är jag där som tävlande igen om allt går som planerat (#)

Tack alla som hejade! Det var helt grym stämning under hela helgen tyckte jag! Det var den roligaste och längsta (a fan!) tävlingen jag gjort, min triathlon nr 10 också, värt att firas 🙂
Längtar redan till nästa år!

Råkade titta förbi hemsidan http://www.kalmartri.com och såg att det är upplagt 700 nya bilder från tävlingen. Jag fastnade och ängnade några timmar inatt åt att titta på bildspelen och drömma mig tillbaka...

Oj jösses. Jag hade förträngt hur vått det var.