Quote from Lotta W on 31 July 2008, 18:32Jag ser fram emot att köra!
Jag ser fram emot att köra!
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 19:02Någon som ångrar att dom ska köra då?
Någon som ångrar att dom ska köra då?
Quote from Jonas Täng on 31 July 2008, 20:04Inte än.... fast just nu har jag inte fått bekräftat sovplats så det känns lite shaky...
Inte än.... fast just nu har jag inte fått bekräftat sovplats så det känns lite shaky...
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 22:41Supergrattis till alla er som tog er igenom. Stod vid bankanten hela dagen och ni var så härliga att se. Modigt gjort och bra kämpat allihopa.
Supergrattis till alla er som tog er igenom. Stod vid bankanten hela dagen och ni var så härliga att se. Modigt gjort och bra kämpat allihopa.
Quote from Jonas Täng on 5 August 2008, 08:46Utan en massa funktionärer och supportande publik vid sidan om hade tävlingen inte alls blivit lika bra. Fantastiskt att det var så många som var ute utan att tävla när vädret var så... ... ... omväxlande! 🙂
Utan en massa funktionärer och supportande publik vid sidan om hade tävlingen inte alls blivit lika bra. Fantastiskt att det var så många som var ute utan att tävla när vädret var så... ... ... omväxlande! 🙂
Quote from Lotta W on 5 August 2008, 22:24Jag inser att jag har blivit bortskämd med alldeles för bra publik. Det är dags att köra några kul smålopp med obefintlig publik för att komma ner på jorden igen 🙂
Jag inser att jag har blivit bortskämd med alldeles för bra publik. Det är dags att köra några kul smålopp med obefintlig publik för att komma ner på jorden igen 🙂
Quote from Lisa Bringhed on 5 August 2008, 23:41Supergrattis!!!
Det var riktigt kul att stå vid sidan om, för första gången, och hjälpa polaren och peppa alla som jag kunde (H).
Men nästa år... då är jag där som tävlande igen om allt går som planerat (#)
Supergrattis!!!
Det var riktigt kul att stå vid sidan om, för första gången, och hjälpa polaren och peppa alla som jag kunde (H).
Men nästa år... då är jag där som tävlande igen om allt går som planerat (#)
Quote from Lena Bjerlöw on 7 August 2008, 20:48Tack alla som hejade! Det var helt grym stämning under hela helgen tyckte jag! Det var den roligaste och längsta (a fan!) tävlingen jag gjort, min triathlon nr 10 också, värt att firas 🙂
Längtar redan till nästa år!
Tack alla som hejade! Det var helt grym stämning under hela helgen tyckte jag! Det var den roligaste och längsta (a fan!) tävlingen jag gjort, min triathlon nr 10 också, värt att firas 🙂
Längtar redan till nästa år!
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 21:20Råkade titta förbi hemsidan www.kalmartri.com och såg att det är upplagt 700 nya bilder från tävlingen. Jag fastnade och ängnade några timmar inatt åt att titta på bildspelen och drömma mig tillbaka...
Råkade titta förbi hemsidan http://www.kalmartri.com och såg att det är upplagt 700 nya bilder från tävlingen. Jag fastnade och ängnade några timmar inatt åt att titta på bildspelen och drömma mig tillbaka...
Quote from Jonas Täng on 16 December 2008, 20:43Oj jösses. Jag hade förträngt hur vått det var.
Oj jösses. Jag hade förträngt hur vått det var.