Quote from Elias Engqvist on 28 July 2008, 09:49Ja Fredrik visst var det högre vågor än i bassängen men direkt tufft vill jag inte säga... Vad ska man då säga då man simmar i riktiga havet? (Teneriffa? Hawai?) Missförstå mig inte nu, jag har säkert mycket sämre tid än dom flesta, och jag håller med, de
Ja Fredrik visst var det högre vågor än i bassängen men direkt tufft vill jag inte säga... Vad ska man då säga då man simmar i riktiga havet? (Teneriffa? Hawai?) Missförstå mig inte nu, jag har säkert mycket sämre tid än dom flesta, och jag håller med, de
Quote from ellen olsson on 28 July 2008, 09:51Jag ville egentligen bara säga att det kan vara bra att vara förberedd på att det kanske inte är så lätt. Det var segt ifjol men avgjort betydligt mer lättsimmat än Malmö Triathlon 2005...
Jag ville egentligen bara säga att det kan vara bra att vara förberedd på att det kanske inte är så lätt. Det var segt ifjol men avgjort betydligt mer lättsimmat än Malmö Triathlon 2005...
Quote from Lisa Bringhed on 28 July 2008, 21:42Word! Jag mådde små-illa under nästa hela cyklingen pga av de kallsupar jag svalde undan ifjol i Kalmar 🙁
Ingen bra början på en lång dag. Men men jag kom i mål till slut 😀
Word! Jag mådde små-illa under nästa hela cyklingen pga av de kallsupar jag svalde undan ifjol i Kalmar 🙁
Ingen bra början på en lång dag. Men men jag kom i mål till slut 😀
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 22:51Ja det var det jag tänkte på, man mår ju inte mumma av att svälja nån liter havsvatten precis...
Ja det var det jag tänkte på, man mår ju inte mumma av att svälja nån liter havsvatten precis...
Quote from Lisa Bringhed on 29 July 2008, 08:49Jag håller tummarna att ni slipper dyningarna! (t+)
Jag håller tummarna att ni slipper dyningarna! (t+)
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 23:03Sista träningspasset före Kalmar avslutat! Nu är det bara ett kontrollerat max som gäller 🙂
Sista träningspasset före Kalmar avslutat! Nu är det bara ett kontrollerat max som gäller 🙂
Quote from Ulrika Ekelund on 31 July 2008, 09:37Nu drar jag ner till TC och börjar bygga. Som vanligt är det svårt att få ihop bemanningsschemat, annars ska det nog fungera som planerat.
Och som någon sa, så blir det inga stolar i år p.g.a. det stora deltagarantalet. Nysvetsade cykelställ med ordentli
Nu drar jag ner till TC och börjar bygga. Som vanligt är det svårt att få ihop bemanningsschemat, annars ska det nog fungera som planerat.
Och som någon sa, så blir det inga stolar i år p.g.a. det stora deltagarantalet. Nysvetsade cykelställ med ordentli
Quote from Elias Engqvist on 31 July 2008, 10:32Åååh, nu börjar jag ångra att jag inte är med i år... Lycka till alla!
Åååh, nu börjar jag ångra att jag inte är med i år... Lycka till alla!
Quote from Lisa Bringhed on 31 July 2008, 16:35Jag ångrar inte riktigt att jag inte kör i år. Nästa år blir det revansch (H)
Lycka Till Alla som kör, jag kommer stå och heja!
Jag ångrar inte riktigt att jag inte kör i år. Nästa år blir det revansch (H)
Lycka Till Alla som kör, jag kommer stå och heja!
Quote from ellen olsson on 31 July 2008, 18:20Jag ångrar mig inte heller.
Jag ångrar mig inte heller.