Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 22:39och skaffa sig ett jobb? 😉
och skaffa sig ett jobb? 😉
Quote from j sollerman on 12 November 2008, 22:48hans jobb är att vara en järnman
hans jobb är att vara en järnman
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 13:48Även rockie som jag kan tycka att hans simning inte var så vacker precis 🙂
Även rockie som jag kan tycka att hans simning inte var så vacker precis 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 15:14Colting har inte den bästa teknik heller, men det kan gå rätt fort ändå.
Colting har inte den bästa teknik heller, men det kan gå rätt fort ändå.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 15:20Colting tränar kanske med insidan och kör inte 12 dagar i sträck.
Björling har ett troligtvis ett väldigt ojämnt upplägg med 40+ veckor och perioder med mycket lite träning.
Colting tränar kanske med insidan och kör inte 12 dagar i sträck.
Björling har ett troligtvis ett väldigt ojämnt upplägg med 40+ veckor och perioder med mycket lite träning.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 15:43Som han sa själv i intervjun så hade han problem att få ro att vila på sina vilodagar. Kan tänka mig att han, Colting och Andersson hetsa varandra rätt bra.
Som han sa själv i intervjun så hade han problem att få ro att vila på sina vilodagar. Kan tänka mig att han, Colting och Andersson hetsa varandra rätt bra.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 17:38Björling sa ju inte mkt om det i intervjun, men det stora felet lär ha varit att han körde full attack en IM-distans-tävling med infektion i kroppen. Han ska rimligen vara glad att han lever.
Björling sa ju inte mkt om det i intervjun, men det stora felet lär ha varit att han körde full attack en IM-distans-tävling med infektion i kroppen. Han ska rimligen vara glad att han lever.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 17:43Jag förvånas över att Björling inte tränar mer än 1000 timmar/år. Det är inte mer än tjugo timmar i veckan.
Jag vet att Per Henriksson normalt tränar mer och han jobbar heltid. Fast nu är han skadad efter en huvkaning.
Jag förvånas över att Björling inte tränar mer än 1000 timmar/år. Det är inte mer än tjugo timmar i veckan.
Jag vet att Per Henriksson normalt tränar mer och han jobbar heltid. Fast nu är han skadad efter en huvkaning.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 19:07Men han nämnde det klart och tydligt (även om han bara sa det en gång).
Hur effektivt tränar Per?
Men han nämnde det klart och tydligt (även om han bara sa det en gång).
Hur effektivt tränar Per?
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 19:4312:a på IM Hawaii för två? sedan i H40 samt ett antal SM-medaljer i H40 på Tempo.
Jag vet inte vad han fick ihopa tidigare som Multisportare, orienterare eller i mulleskolan.
12:a på IM Hawaii för två? sedan i H40 samt ett antal SM-medaljer i H40 på Tempo.
Jag vet inte vad han fick ihopa tidigare som Multisportare, orienterare eller i mulleskolan.