Quote from Torbjörn Karlsson on 4 July 2006, 22:19Fizik Arione! En superbra sadel. Lång vilket inbjuder till varierande sittpositioner.
Fizik Arione! En superbra sadel. Lång vilket inbjuder till varierande sittpositioner.
Quote from Fredrik Närenfors on 5 July 2006, 00:14Jag går själv och funderar på en Arione faktiskt. Hur är den att sitta längst fram på spetsen under långa utbrytningar.
Jag har en Fizik Chrono på tempohojen och den är faktiskt riktigt behaglig att glida fram på under ett helt tempolopp.
Jag går själv och funderar på en Arione faktiskt. Hur är den att sitta längst fram på spetsen under långa utbrytningar.
Jag har en Fizik Chrono på tempohojen och den är faktiskt riktigt behaglig att glida fram på under ett helt tempolopp.
Quote from Torbjörn Karlsson on 5 July 2006, 11:09Tycker Arionen funkar bra att sitta på i alla positioner. Ska testa hojjen med tempobåge för första gången i kväll, återkommer med rapport.
Tycker Arionen funkar bra att sitta på i alla positioner. Ska testa hojjen med tempobåge för första gången i kväll, återkommer med rapport.
Quote from Sandra Senkas on 14 July 2006, 20:52Jag har själv en FIZIK Arione, är kanon bra.
Jag har själv en FIZIK Arione, är kanon bra.
Quote from Peter Litzén on 15 July 2006, 18:19Kör också med en arione o den är värd varenda krona den kostade.
Kör också med en arione o den är värd varenda krona den kostade.
Quote from Torbjörn Karlsson on 17 July 2006, 15:05Tycker Arionen faktiskt är värd mer än den kostar! Glädjande nog riktigt billig! Rekomenderas varmt.
Tycker Arionen faktiskt är värd mer än den kostar! Glädjande nog riktigt billig! Rekomenderas varmt.
Quote from Johan Fylke on 18 July 2006, 10:39håller med den är mitt bästa köp.
håller med den är mitt bästa köp.