Quote from Funbeat user on 24 March 2015, 09:39Jag är säkert extrem, och tillhör ju definitivt inte de mest vältränade, men enligt min pulsklocka dras jag med en snittpuls under ett löppass (flera andra skulle säkert kalla det jogg eftersom det går långsamt, men pga ansträngningsgraden är det löpning
Jag är säkert extrem, och tillhör ju definitivt inte de mest vältränade, men enligt min pulsklocka dras jag med en snittpuls under ett löppass (flera andra skulle säkert kalla det jogg eftersom det går långsamt, men pga ansträngningsgraden är det löpning
Quote from Funbeat user on 24 March 2015, 14:28Jo, alltså att vara olika än andra är ju en sak, men nu handlade det om att vara olika sig själv -- att plötsligt ha 30 eller så fler slag per minut på samma ansträngningsgrad. Och då tycker jag att man skall utesluta fel på mätutrustningen och på kroppen
Jo, alltså att vara olika än andra är ju en sak, men nu handlade det om att vara olika sig själv -- att plötsligt ha 30 eller så fler slag per minut på samma ansträngningsgrad. Och då tycker jag att man skall utesluta fel på mätutrustningen och på kroppen